  • 1. Data: 2010-05-29 13:45:48
    Temat: farba z mieszalnika
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Moze ktos mieszal farby interesuja mnie 2 kwestie:

    - gdzie moge kupic jakis mozliwie bogaty wzornik

    - w jakiej formie ppunkty mieszania przyjmuja zlecenia, jak sie podaje numer
    koloru. Czy musi to byc oznaczenie ze wzornika ich firmowego czy moge miec
    wzornik od jednej firmy a mieszac w innej ?

    Icek

  • 2. Data: 2010-05-29 15:05:59
    Temat: Re: farba z mieszalnika
    Od: Rafal <n...@g...pl>

    On 29.05.2010 15:45, Icek wrote:
    > Moze ktos mieszal farby interesuja mnie 2 kwestie:
    >
    > - gdzie moge kupic jakis mozliwie bogaty wzornik
    Nie wiem

    > - w jakiej formie ppunkty mieszania przyjmuja zlecenia, jak sie podaje numer
    > koloru. Czy musi to byc oznaczenie ze wzornika ich firmowego czy moge miec
    > wzornik od jednej firmy a mieszac w innej ?

    Musisz podać numer z palety dostawcy mieszalnika.
    W komputerze mieszalnika są receptury do danej palety, taki pracownik
    wprowadza nr koloru, podstawia wiaderko z farbą i tyle.

    Jak przyjdziesz z wzorem koloru to pracownik co najwyżej może dopasować
    coś podobnego ze swojego wzornika.

  • 3. Data: 2010-05-29 15:36:37
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Wypożycz wzornik tam, gdzie mieszają. Dobierz kolor i oddaj. Po co Ci on na
    stałe.
    Najprostszy wzornik RAL kosztuje ok 70 zł, więc sądzę, że taki do farb na
    ściany będzie kilkakrotnie droższy.
    Poza tym inaczej odbiera się kolor na kawałku 2x3 cm a inaczej na ścianie.
    Kolory o takim samym oznaczeniu na palecie mogą się nieznacznie różnić
    zależnie od producenta farby.
    Jacek