  • 1. Data: 2012-05-23 15:16:20
    Temat: filtr siatkowy skośny (osadnikowy) - pytanie do ekspertów :)
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Witojcie

    postanowiłem sobie, by wyczyścić dzisiaj filtry siatkowe na obiegu CO,
    jednakże ja jestem w pracy, filtry są w domu i tu się rodzi pytanie.
    Jaki klucz służy do odkręcenia korka ? niestety nie dorobiłem się
    jeszcze kluczy powyżej 19, a nastawnych coś nie lubię - zawsze się boję,
    że coś tym popsuję. A tak wracając wziąłbym z pracy odpowiednie
    narzędzie. Filtry pewnie w okolicy 1"

    pozdrawiam
    --
    Budowę domu powinno się zaczynać od kupowania kranów, płytek itp.