  • 1. Data: 2009-09-18 20:25:34
    Temat: forum opinii o ekipach i fachowcach
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Straciłeś pewnie dużo nerwów przy budowie i wiele razy kłóciłeś się z
    ekipami podobnie jak ja. Znalazłem sposób aby innych ustrzec przed tym.
    Powstało forum z opiniami o ekipach budowlanych ze wszystkich miast. Pomoże
    to inym zaczynającym budowę lub wykańczającym wnętrze w wyborze odpowiedniej
    , rzetelnej ekipy. Początki są ciężkie - pomóż rozwinąć forum :)

    Napisz swoje opinie na http://www.fachowcy.agapo.pl

    Zapraszam

    admin Rafał

    PS: szukam chętnych na moderatora