  • 1. Data: 2016-11-12 11:47:22
    Temat: fototapeta na suficie, podświetlana, co zamiast plexi?
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    witam

    Wymyśliłem sobie że chcę rano wstawać i widzieć niebo. W bloku
    oczywiście. wiec wspomniane niebo mogę sobie.... namalować. Prościej -
    kupić fototapetę. ale ja chcę umieścić źródło światła ponad. tak aby ów
    sufit świecił jak niebo. (wiem że tyle światła nie da) Sufit podwieszany
    będę robił, więc tego kosztu nie liczę. tapeta - stówka. ale jak ją
    zamocować? Mam stelaż Armstrong, z otworem 60 na 60cm. Myślałem że kupię
    plexe i zlecę wycięcie płytek 60x60cm, ale jak zobaczyłem cenę to mi
    myszka spadła ze stołu. Czym by można zastąpić pleksę, szkło,
    poliwęglan... cokolwiek co jest przeźroczyste i wytrzyma własny ciężar
    i nie ugnie się mocno?
    A moze inny sposób? widziałem gdzieś sufity z napinanej folii. może by
    takie coś po taniości wykombinować?
    Podrzućcie jakieś pomysły?
    ToMasz

  • 2. Data: 2016-11-12 12:59:27
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 12 listopada 2016 11:47:23 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    > i nie ugnie się mocno?
    > A moze inny sposób? widziałem gdzieś sufity z napinanej folii. może by

    http://www.stardekor.pl/index.php/cena-i-promocje.ht
    ml

    Nic innego nie wykombinujesz.
    Chyba że se sam namalujesz na jakiejś folii z castoramy...

    Nie ma szans aby było taniej.

    Od biedy możesz pomalować sufit na biało i jakis projektor se wykombinować.

    Jakiś laserowy rzutnik kropek czy zwykly diaskop z folią wydrukowaną na
    atramentówce...

  • 3. Data: 2016-11-12 19:55:55
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Znaczy: wstajesz rano, patrzysz w górę, a tu śliczny dzionek, aż chce sie wstawać.
    Podnosisz rolety a tam plucha, że tylko nazad pod kordłe, i tu nie sam...
    Moje dzieciny kiedyś poszły po taniości: pocięły na kawałeczki świecącej folii i
    nalepiły ją na suficie, na podób gwiazd.Nawet to sympatyczne to było, ale wyrosłyi
    bez żalu to zamalowały. Rozumiem,że Ty- jako że instalacja będzie bardziej
    kosztowna-musisz sie tym dłużej zachwycać.
    Choćby dlatego, że demontaż będzie również kłopotliwy...
    Pozdro.abomito