  • 1. Data: 2014-05-26 10:39:13
    Temat: garaz blaszany tynkowany - ma to sens ?
    Od: "decore-meble.pl" <r...@g...com>

    witam

    niby mam garaz w domu ale brakuje mijsca a samochod srednio sie miesci + ekogrozek na
    zime. chce dostawic obok garaz ale nie chce swiecacego blaszaka tylko cos co bedzie
    to tej chalupy pasowala zwlaszcza ze dzialka mimo ze spora jest nieustawna i postawic
    go poza linia horyzontu nie dam rady. Spodobaly mi sie blaszaki otynkowane,
    potrzebowalbym takiego 4x6 ale nie wiem czy to ma sens. Pierwotnie myslalem o garazu
    drewnianym ale nie dosc ze kasa spora to jeszcze malowanie co pare lat - odeszlo mi.
    W murowanym odstraszaja formalnosci i koszty - dodatkowy podatek to inna sprawa ale
    tez mozna o tym pomyslec.

    moze jest ktos kto ma juz tynkulca postawionego i moze sie podzielic kosztami i
    uwagami ?

    dzieki
    rt

  • 2. Data: 2014-05-27 17:34:44
    Temat: Re: garaz blaszany tynkowany - ma to sens ?
    Od: Przemek Lipski <d...@t...pl>

    W dniu poniedziałek, 26 maja 2014 09:39:13 UTC+1 użytkownik decore-meble.pl napisał:
    > W murowanym odstraszaja formalnosci i koszty - dodatkowy podatek to inna
    > sprawa ale tez mozna o tym pomyslec.

    Jezeli to ma byc obiekt przeznaczony na garaz, to formalności i koszty beda bez
    wzgledu na to czy to blaszak czy murowany. Podatek tez taki sam. Takie prawo...

    Przemek