  • 1. Data: 2010-05-23 16:06:21
    Temat: grzybki na trawniku
    Od: cyklista <c...@i...pl>

    Witam!

    Wyrosły mi grzyby na trawniku. Rosną w kępkach, jasnobrązowe stożkowe
    kapelusze. Czym to wytępić? Gdzieś kiedyś czytałem, że siarczanem
    miedzi. Czy ktoś z Was tego próbował i odniosło to skutek? Jeżeli tak,
    to jakie stężenie zastosować?

    Pozdrawiam

    Przemek

  • 2. Data: 2010-05-23 18:56:12
    Temat: Re: grzybki na trawniku
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "cyklista" alias chemiczny ali:

> [...]
    > kapelusze. Czym to wytępić? Gdzieś kiedyś czytałem, że siarczanem miedzi.
    > Czy ktoś z Was tego próbował i odniosło to skutek? Jeżeli tak, to jakie

    Są deszcze są grzybki. Przygrzeje słonko, skoszisz trawnik to i grzybki się
    stracą. A tak a propos zauważyłem ciekawą cechę współczesnego człowieka -
    gdzie sie nie pokaże to zaraz musi coś zabić. Kupi taki płetwy, zaraz pyta o
    harpun. Dostanie wiatrówkę od razu spada populacja okolicznych cukrówek.
    Zobaczy grzybka i już news się pojawia gdzie kupić ddt...

    Pozdrawiam Johnny

  • 3. Data: 2010-05-23 19:17:21
    Od: "marek" <m...@m...ma>

    Jeszcze jedna ofiara wyścigu o najrówniejszy trawniczek

    Sugeruję spróbowac te grzybki zasuszyć i dodać do bigosu- może to nie jest
    zbyt zdrowe ale może pomóc ;) Tylko żeby teściowa się do gara nie dobrała bo
    jej ząb wypadnie

    pozdrawiam, bez urazy

  • 4. Data: 2010-05-23 21:11:36
    Od: cyklista <c...@i...pl>

    W dniu 23.05.2010 20:56, johnny pisze:
    A tak a propos zauważyłem ciekawą cechę współczesnego człowieka -
    > gdzie sie nie pokaże to zaraz musi coś zabić. [...]

    Taaa..
    Wprowadzi się do nowego mieszania i już mu karaluchy przeszkadzają (choć
    były tam przed nim) ;)

  • 5. Data: 2010-05-23 21:14:30
    Od: cyklista <c...@i...pl>

    W dniu 23.05.2010 21:17, marek pisze:
    > Jeszcze jedna ofiara wyścigu o najrówniejszy trawniczek

    Bez urazy, ale Twój post nie jest odpowiedzią na moje pytanie, więc
    daruj sobie.

  • 6. Data: 2010-05-27 07:36:34
    Od: "Artur Gatty" <gatty_skasujto_@vlan_usunto_.com.pl>

    Użytkownik "cyklista" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kapelusze. Czym to wytępić? Gdzieś kiedyś czytałem, że siarczanem miedzi.
    > Czy ktoś z Was tego próbował i odniosło to skutek? Jeżeli tak, to jakie

    Grzybnia gromadzi wodę pod tą trawą, więc tylko cieszyć się, że pojawiają
    się grzyby.