  • 1. Data: 2011-04-01 19:08:10
    Temat: jabłonie dla laika
    Od: "Kasia G" <m...@p...pl>

    Witam,
    w ostatnim czasie (zimą) stałam sie posiadaczką niewielkiej pracowniczej
    działeczki.
    Jest na niej 6 jabłoni. Mają jakieś 3-4 m wysokości . Czy możecie poradzić
    mi jak powinnam sie nimi zająć na wiosnę?
    Niestety w uprawie drzew owocowych jestem laikiem, bardziej amatorką hodowli
    kwiatów itp.

    Z góry dziękuję za wszelkie info

    KG

  • 2. Data: 2011-04-02 06:59:47
    Temat: Re: jabłonie dla laika
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Kasia G" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > poradzić mi jak powinnam sie nimi zająć na wiosnę?
    > Niestety w uprawie drzew owocowych jestem laikiem, bardziej amatorką

    Hejka. Postaraj się znaleźć działkowca (sąsiada), który zna się na
    cięciu (prześwietlaniu) jabłoni. Poproś go, żeby pokazał na Twoich
    drzewkach, jak to się robi. 6 dużych jabłoni, to może być sporo roboty. :-)
    Oczywiście nie zawadzi przedtem poczytać o cięciu drzew owocowych.
    Pozdrawiam pielęgnacyjnie Ja...cki
    PS W każdym ROD są instruktorzy fachowi. Też powinni Ci pomóc.