  • 1. Data: 2009-06-25 18:06:45
    Temat: jak prawidłowo poprawić gipsy
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Ekipa niby zakończyła ale sa niedociągnięcia a doprosic sie nie moge. Na
    szczescie nie zapłacone :)
    Ale do rzeczy
    Jest częsciowo pomalowane ale sa nierówności, niedotarty unigrunt, zacieki z
    unigruntu
    Jak to robić bo jak nakładam gips na farne i ścieram to jest strasznie -
    farba twarda, gips miękii i ściera sie nierównomiernie - robią sie dziury.

  • 2. Data: 2009-06-25 19:19:07
    Temat: Re: jak prawidłowo poprawić gipsy
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote in message
    > Ekipa niby zakończyła ale sa niedociągnięcia a doprosic sie nie moge. Na
    > szczescie nie zapłacone :)

    No i wreszcie prawidłowe podejście.
    Nie płacic, nie płacić i jeszcze raz nie płacić !
    Zawsze to inwestorzy muszą być winni ekipe żeby tej nie opłacało się uciez
    budowy bez dokończenia.

  • 3. Data: 2009-06-25 20:38:53
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@g...pl>

    Rafał <a...@c...nospam.pl> napisał(a):

> [...]
    > farba twarda, gips miękii i ściera sie nierównomiernie - robią sie dziury.

    Weź gips szpachlowy (taki suchy, we worku) a nie "masęszpachlową".

  • 4. Data: 2009-06-26 06:44:03
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    no uzywam włąsnie gipsu EuroMix - biała gładź szpachlowa
    Cekol np był za twardy i taki brązowy, a Gipsar za miękki
    Tym Euromixem zrobiłemcałe ściany i fajny jest
    ale teraz na farbie się męcze

  • 5. Data: 2009-06-26 07:06:57
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote:
> [...]
    > farba twarda, gips miękii i ściera sie nierównomiernie - robią sie dziury.

    Master mas, gładź akrylowa. Nanosi się cieniutką warstewkę, potem ewentualny
    lekki szlif i jest gitara.

    --
    Bartek

  • 6. Data: 2009-06-26 10:25:43
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    tylko te masy pewnie strasznie drogie
    a ja mam tych "miejsc" bardzo duzo

  • 7. Data: 2009-06-26 11:01:04
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote:
    > tylko te masy pewnie strasznie drogie
    > a ja mam tych "miejsc" bardzo duzo

    Na allegro 35kg za 60zł, to chyba nie tak dużo...
    Tę masę nakłada się cieniutko i bardzo dokładnie, aby później było jak
    najmniej szlifowania.

    --
    Bartek

  • 8. Data: 2009-06-27 05:47:55
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@g...pl>

    Rafał <a...@c...nospam.pl> napisał(a):

    > no uzywam włąsnie gipsu EuroMix - biała gładź szpachlowa
    > Cekol np był za twardy i taki brązowy, a Gipsar za miękki
    > Tym Euromixem zrobiłemcałe ściany i fajny jest
    > ale teraz na farbie się męcze

    Napisałem bardzo wyraźnie: gips szpachlowy. Gładź szpachlowa to zupełnie coś
    innego. Natomiast fakt gips szpachlowy jest "szary" ale cop za coś.
    Co do szpachli akrylowych to są super ale trzeba mieć do niech rękę. A zrobisz
    jak uważasz.
    pzdr., PB

  • 9. Data: 2009-06-27 12:31:33
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    kupiłem w Obi mase szpachlowa ale jakas z chemia bo śmierdzi jak ta do auta
    :)
    Finish coś tam :)
    jak narazie to fajna sprawa
    trzyma sie farby i łatwo sie obrabia
    wieczorem pomaluje i zobaczymy

  • 10. Data: 2009-06-27 17:37:30
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    hm niby lepiej
    ale widac cienie tzn tam gdzie szpachlowałem to jest gładziej a obok
    chropowate i takie cienie sie robią