  • 1. Data: 2010-10-25 08:19:54
    Temat: jak sie zachowa trawa
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    SAdziłęm 2 tygodnie temu i ledwo wzeszła więc teraz chyba juz nie ma sensu.
    Nie chce żeby mnie na wiosne chwasty wyprzedziły. Czy nasiona trawy zimuja w
    ziemi?

  • 2. Data: 2010-10-25 13:21:59
    Temat: Re: jak sie zachowa trawa
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości

    > SAdziłęm 2 tygodnie temu i ledwo wzeszła więc teraz chyba juz nie ma
    > sensu. Nie chce żeby mnie na wiosne chwasty wyprzedziły. Czy nasiona
    > trawy zimuja w ziemi?

    Hejka. A gdzie mają zimować, w powietrzu? :-)
    Pozdrawiam absurdalnie Ja...cki

  • 3. Data: 2010-10-25 13:49:12
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 25 Oct 2010 15:21:59 +0200, Dirko napisał(a):

    > Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości

    > Hejka. A gdzie mają zimować, w powietrzu? :-)
    > Pozdrawiam absurdalnie Ja...cki

    No co chcesz - nie wszyscy wiedzą, skad się bierze mleko (myślą, że płynie
    z kranu), to i nie wszyscy wiedzą, ze trawy po przekwitnięciu wydają
    nasiona i one muszą upaść w ziemię, bo nie mają innego wyjścia... :-)

  • 4. Data: 2010-10-25 14:42:33
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > No co chcesz - nie wszyscy wiedzą, skad się bierze mleko (myślą, że płynie
    > z kranu), to i nie wszyscy wiedzą, ze trawy po przekwitnięciu wydają
    > nasiona i one muszą upaść w ziemię, bo nie mają innego wyjścia... :-)

    No wszystko cacy, tylko po kiego grzyba sadził jak mógł zwyczajnie wysiać?

    Pozdrawiam siewnie
    skryba

  • 5. Data: 2010-10-25 14:54:09
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 25 Oct 2010 16:42:33 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

    > No wszystko cacy, tylko po kiego grzyba sadził jak mógł zwyczajnie wysiać?

    Tę różnicę też nie wszyscy widzą - a ja pominęłam to jako nieistotne w
    sprawie :-)

  • 6. Data: 2010-10-25 14:57:54
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    czy jak teraz zasieje to wzejdzie wiosną?

  • 7. Data: 2010-10-25 15:13:31
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 25 Oct 2010 16:57:54 +0200, Rafał napisał(a):

    > czy jak teraz zasieje to wzejdzie wiosną?

    Jak kupisz ozimą, to wzejdzie ;-)

  • 8. Data: 2010-10-25 19:35:44
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > czy jak teraz zasieje to wzejdzie wiosną?

    Hejka. Pamiętaj, że rzesze nasion chwastów już czekają w ziemi na
    sprzyjający moment do wykiełkowania.
    Pozdrawiam cierpliwie Ja...cki

  • 9. Data: 2010-11-06 22:19:29
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

    > No wszystko cacy, tylko po kiego grzyba sadził jak mógł zwyczajnie wysiać?

    jakby wysiał to by mogło nierówno wzejść.
    Po wysadzeniu zarówno w zdłuż jak i wszerz jest tak samo. Piękna symetria
    jednym słowem:)

    --
    PawełJ