  • 1. Data: 2010-04-22 20:45:08
    Temat: jak wykończyć próg przy drzwiach wejściowych
    Od: "tadzik" <j...@o...eu>

    Witam,
    może ktoś ma pomysł (lub po prostu miał analogiczną sytucję) i podzieli się
    rozwiązaniem, jak zamaskować sporą szparę przy progu przy drzwiach
    wejściowych.
    Generalnie ma być estetycznie, może są jakieś rozwiązania dostępne na rynku.
    Pierwsze zdjęcie przedstawia widok ogólny z góry, dwa następne to zbliżenia:
    http://www.li.com.pl/temp/DSCF0019.JPG
    http://www.li.com.pl/temp/DSCF0020.JPG
    http://www.li.com.pl/temp/DSCF0021.JPG

  • 2. Data: 2010-04-22 20:58:45
    Temat: Re: jak wykończyć próg przy drzwiach wejściowych
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    tadzik wrote:
> [...]
    > Generalnie ma być estetycznie, może są jakieś rozwiązania dostępne na
    > rynku. Pierwsze zdjęcie przedstawia widok ogólny z góry, dwa następne

    silikonem pod kolor fugi, jaki masz problem?

  • 3. Data: 2010-04-23 04:54:18
    Od: Robert Magott <m...@c...pl>

    On 2010-04-22 22:45:08 +0200, tadzik said:

    > Witam,
    > może ktoś ma pomysł (lub po prostu miał analogiczną sytucję) i podzieli
    > się rozwiązaniem, jak zamaskować sporą szparę przy progu przy drzwiach
    > wejściowych.

    Można wiedzieć jaka to płytka na podłodze?

    --
    Pozdrawiam, Robert Magott

  • 4. Data: 2010-04-23 05:32:18
    Od: Renata <r...@n...pl>

    W dniu 2010-04-23 06:54, Robert Magott pisze:

    > Można wiedzieć jaka to płytka na podłodze?

    Metalowy kątownik 2cm. Spiłuj jego jedną część do 1cm wsuń w szprę,
    druga część nakryje kamień.

  • 5. Data: 2010-04-23 09:15:01
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Ups, ktoś spartolił robotę.

  • 6. Data: 2010-04-24 16:24:29
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    a ja z innej beczki ale pasuje do tematu
    wiadomo że próg to mostek termiczny i teraz mam pytanie czy pod samym
    progiem dać pianke i dopiero kostka? czy może dojechać kostką pod próg?
    Jak to powinno być zrobione aby mi nie wiało jak tej zimy :) bo nie mam
    jeszcze kostki

  • 7. Data: 2010-04-24 20:29:14
    Od: "tadzik" <j...@o...eu>

    > Metalowy kątownik 2cm. Spiłuj jego jedną część do 1cm wsuń w szprę, druga
    > część nakryje kamień.

    Musze przymierzyc jak to bedzie wygladalo, chyba nawet mam kawałek takiego
    kątownika.
    Tylko na koncach bedzie trzeba go jakos pod kątem dociąć i dopasować, bo
    równo tam raczej nie jest.

    A na co wkleic? (bo roumiem, ze to powinno byc na sztywno przyklejone)

    ps. płytki jak znajdę fakturę to napiszę co to za model

  • 8. Data: 2010-04-27 08:26:14
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    Rafał said the following on 24.04.2010 18:24:
> [...]
    > progiem dać pianke i dopiero kostka? czy może dojechać kostką pod próg?
    > Jak to powinno być zrobione aby mi nie wiało jak tej zimy :) bo nie mam

    Piana,a na styku np Sika Flex
    S.

  • 9. Data: 2010-04-27 12:38:39
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 22 Kwi, 22:45, "tadzik" <j...@o...eu> wrote:
> [...]
    > Generalnie ma być estetycznie, może są jakieś rozwiązania dostępne na rynku.
    > Pierwsze zdjęcie przedstawia widok ogólny z góry, dwa następne to

    zafuguj szczeline i tyle.