  • 1. Data: 2013-05-25 11:39:48
    Temat: jaki tynk cienkowarstwowy zewnetrzny?
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    Będę się szykował do wykończenia elewacji na ociepleniu ze styropianu. Gładź
    z siatką już jest wykonana i pora na tynk zewnętrzny.
    I właśnie tutaj nie wiem na co się zdecydować czy zwykły mineralny czy jakiś
    akrylowy lub silikatowy (ten podobno zabija glony i grzyby więc chyba
    elewacja ma dłuższą trwałość?) lub jeszcze jakiś inny rodzaj tynku?
    Możecie coś doradzić? Dodam że blisko mam do tej
    firmy -->http://www.termobravo.pl/?tynki,35 (sorry nie mam zamiaru spamować
    ale chcę sie dowiedzieć konkretów zanim na coś się zdecyduję np na ich jakąś
    ofertę)
    Możecie też podpowiedzieć o co w razie czego się pytać hurtownika lub
    producenta?
    Przemek