  • 1. Data: 2009-03-11 15:06:14
    Temat: Re: jakie najtańsze szambo na rok
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
    news:gpb6r4$dvh$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > W przyszłym roku mamy mieć kanalizacje ale teraz cos trzeba założyć.
    > Plastikowe jak dzwonilem strasznie drogie. Myślałem o oczyszczalni z Obi i
    > niej wykorzystac zbiornik - tylko mały ( a oczyszczalni miec nie możemy bo
    > blisko jest ujęcie wody).
    > Cokolwiek wybierzemy to chyba przyda sie potem na deszczówke. tylko co
    > bedzie najtaniej?

    Na Allegro zbiorniki po chemii lub innych środkach np. sokach.

  • 2. Data: 2009-03-12 14:37:33
    Temat: jakie najtańsze szambo na rok
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    W przyszłym roku mamy mieć kanalizacje ale teraz cos trzeba założyć.
    Plastikowe jak dzwonilem strasznie drogie. Myślałem o oczyszczalni z Obi i z

  • 3. Data: 2009-03-18 14:03:13
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    np. taki
    http://www.allegro.pl/item563917733_zbiornik_na_wode
    _1000l_paleta.html
    mają one jednak pewną wadę - gdy poziom wód gruntowych podniesie się a
    ziorniik nie jest pełny to cisnienie z zewnątrz zaciśnie go.
    Jacek