  • 1. Data: 2010-07-18 19:45:25
    Temat: kafelki na boazerii?
    Od: Iglo <f...@g...pl>

    Mam drewniany domek letni, ok 70m2 powierzchni, technologia chyba
    szkieletowa, powoli robię różne usprawnienia i doszedłem do momentu by
    zrobić lifting kuchni. Cały dom w środku to boazeria, bardzo fajny
    klimat, niemniej w kuchni się to średnio sprawdza.. Na początku wpadłem
    na pomysł, żeby na tą boazerię na powierzchnię nad kuchenką i zlewem
    przykręcić cienką płytę gipsową i na to normalnie płytki, ale będzie
    odstawało od ściany i kto wie, może odpadać? /dom zimą nieogrzewany/.
    Może macie jakiś inny pomysł na wykończenie pasa ściany boazeryjnej
    między dolnymi a górnymi szafkami, aby pasowało do takiego domu /na myśl
    mi przyszła szyba, ale to "techno" takie i nie pasi/. Pamiętam z
    dzieciństwa z tworzywa takie płaty sztucznej glazury :-) ale chyba to już
    nie produkowane.. Za pomysły i porady z góry dziękuję, Maciej.

  • 2. Data: 2010-07-19 06:27:43
    Temat: Re: kafelki na boazerii?
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 18.07.2010 21:45, Iglo pisze:

    > Na początku wpadłem
    > na pomysł, żeby na tą boazerię na powierzchnię nad kuchenką i zlewem
    > przykręcić cienką płytę gipsową i na to normalnie płytki, ale będzie
    > odstawało od ściany i kto wie, może odpadać?

    Zamiast płyty gipsowej dałby OSB wodoodporną. Na to ludzie kleją płytki
    i jest OK. Pytanie tylko jak u Ciebie z miejscem?

  • 3. Data: 2010-07-19 09:54:50
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Iglo" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dzieciństwa z tworzywa takie płaty sztucznej glazury :-) ale chyba to już
    > nie produkowane.. Za pomysły i porady z góry dziękuję, Maciej.

    Jak już pisał kto inny - można dać płytę OSB,. można zwykłą wiórówkę. Mozna
    też gipsową jak sam chciałeś.
    Jeżeli nic chcesz by odstawało od ściany - wytnij boazerię w tym miejscu i
    wstaw tam płytę.
    Kafelki też możesz dobrać z "drewnianym" wzorem, są nawet takie wyglądające
    jak klepki drewniane. przeważnie są to kafelki podłogowe ale na ścianie też
    powiszą, byle dobry klej dać.
    --
    Jackare