  • 1. Data: 2009-05-14 22:36:29
    Temat: kafelki na osb?
    Od: "Pablo Puertorican" <p...@o...pl>

    Wiem że temat był wałkowany. Szukałem na google ale nic nie mogę znaleźć
    :( Jutro o 8 wchodzą panowie robić, zaproponowali dodanie wikolu do kleju
    jako patent na to, żeby płytki się trzymały. Co o tym sądzicie?

    pozdrawiam
    Maciek

  • 2. Data: 2009-05-14 22:39:07
    Temat: Re: kafelki na osb?
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Pablo Puertorican" <p...@o...pl> wrote in message
    > Wiem że temat był wałkowany. Szukałem na google ale nic nie mogę znaleźć
    > :( Jutro o 8 wchodzą panowie robić, zaproponowali dodanie wikolu do kleju
    > jako patent na to, żeby płytki się trzymały. Co o tym sądzicie?

    Jest klej w plastikowych słoiczkach Mapei do kupienia w Castoramie.
    Specjalny do glazury na drewno. Idź kup i nie kombinuj.

  • 3. Data: 2009-05-15 10:58:57
    Od: Tomasz Kałużny <v...@o...pl>

    Użytkownik "Pablo Puertorican" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Wiem że temat był wałkowany. Szukałem na google ale nic nie mogę znaleźć
    > :( Jutro o 8 wchodzą panowie robić, zaproponowali dodanie wikolu do kleju
    > jako patent na to, żeby płytki się trzymały. Co o tym sądzicie?

    Pogoń ekipę :) Weź taką, która nie kombinuje tylko korzysta z gotowych
    sprawdzonych klejów.

    Pozdrawiam, Tomek.

  • 4. Data: 2009-05-15 13:46:24
    Od: "Fox" <p...@g...pl>

    > Jest klej w plastikowych słoiczkach Mapei do kupienia w Castoramie.
    > Specjalny do glazury na drewno. Idź kup i nie kombinuj.

    Tylko powierzchnia musi być równa żeby klej nie był grubiej jak 5mm bo nie
    wyschnie.