  • 1. Data: 2011-02-09 20:48:16
    Temat: kierownik budowy
    Od: "Walkie!" <w...@w...com>

    Cześć,
    To mój pierwszy post tutaj, więc na początek witam wszystkich grupowiczów.
    Do tej pory byłam skrytoczytaczem, dość dużo się dowiedziałam z grupy.

    Mamy teraz o to mały problem, gdyż na istniejącej budowie mamy
    kierownika budowy, który nie bardzo wywiązuje się ze swoich obowiązków.
    W związku z tym podjęliśmy decyzję o zmianie, gdyż nie mamy zamiaru się
    męczyć z człowiekiem, który ma nas w nosie, aby nie powiedzieć
    dosadniej. Szukamy nowego kierownika, i pytanie do Was czy ktoś z Was
    może mógłby polecić kogoś, dać jakieś namiary? Dałam ogłoszenie na
    oferteo ale niestety lipa, ofert brak. :(

    Dodam tylko, że budowa jest w okolicach Wrocławia, niedaleko Obornik
    Śląskich.

    Z góry wielkie dzięki za pomoc.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 2. Data: 2011-02-09 20:54:53
    Temat: Re: kierownik budowy
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > pozdrawiam
    > Justyna

    Jestes pewna, ze zmiana kierownika cos zmieni, moze nastepny bedzie
    taki sam.

    KADAR

  • 3. Data: 2011-02-09 21:01:08
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Walkie!" <w...@w...com> wrote in message
> [...]
    >
    > Mamy teraz o to mały problem, gdyż na istniejącej budowie mamy kierownika
    > budowy, który nie bardzo wywiązuje się ze swoich obowiązków.

    To tak jest. Mój kierownik pilnował czy mam dla niego honorarium. Powinnaś
    mieć kogoś kto ci będzie sprawdzał budowę choćby w necie.
    Inaczej pogrążą cię. To taka branża.

    Zapodaj jakieś konto ze zdjęciami i ci powiemy co robić i jak pilnować.
    I po pierwsze nic nie płać ekipom do przodu. Wykonawca zawsze musi mieć
    niezapłacone żeby jednego dnia ci nie powiedział, że ma cię dosyć i nie
    przyjdzie, a ty zostaniesz z pasztetem.

    Co do kierbuda to uznaj, że on ma tylko wypełniać dziennik i to tyle.

  • 4. Data: 2011-02-09 21:24:31
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-02-09 21:48, Walkie! pisze:

    > Mamy teraz o to mały problem, gdyż na istniejącej budowie mamy
    > kierownika budowy, który nie bardzo wywiązuje się ze swoich obowiązków.

    Tzn. czego nie robi? Nie wpisuje się do dziennika, nie chce ci czegoś
    klepnąć? Jeśli liczysz na poradę - to zapomnij. Kierbud jest od
    zadbania, by formalizmy były ok i PINBUD cię nie zjadł.

    M.

  • 5. Data: 2011-02-09 21:56:46
    Od: "Walkie!" <w...@w...com>

    W dniu 2011-02-09 21:54, Kadar pisze:

    > Jestes pewna, ze zmiana kierownika cos zmieni, moze nastepny bedzie
    > taki sam.
    >
    > KADAR
    Obawiam się, że gorzej być nie może.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 6. Data: 2011-02-09 21:59:40
    Od: "Walkie!" <w...@w...com>

    W dniu 2011-02-09 22:01, kiki pisze:

    > "Walkie!" <w...@w...com> wrote in message

    > To tak jest. Mój kierownik pilnował czy mam dla niego honorarium.
    > Powinnaś mieć kogoś kto ci będzie sprawdzał budowę choćby w necie.
    > Inaczej pogrążą cię. To taka branża.
    Co masz na myśli pisząc sprawdzać budowę w necie? Webcama mam tam
    zainstalować? ;)

> [...]
    > I po pierwsze nic nie płać ekipom do przodu. Wykonawca zawsze musi mieć
    > niezapłacone żeby jednego dnia ci nie powiedział, że ma cię dosyć i nie
    Ogólnie rzecz biorąc mam dobrą ekipę, ale kierownik do d....
    Musimy wprowadzić zmianę konstrukcyjną z jego winy, i nie mogę typa
    złapać aby się wypowiedział na ten temat i zrobił stosowny wpis w DB i
    najlepiej potem niech go odda....

    > Co do kierbuda to uznaj, że on ma tylko wypełniać dziennik i to tyle.

    Tylko albo aż...

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 7. Data: 2011-02-09 21:59:59
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Walkie!" <w...@w...com> napisał w wiadomości
    > Mamy teraz o to mały problem, gdyż na istniejącej budowie mamy kierownika
    > budowy, który nie bardzo wywiązuje się ze swoich obowiązków.

    co od niego sobie zyczysz? ma być tani i robic wpisy, czy ma naprawde
    nadzorować budowe?

    b.

  • 8. Data: 2011-02-09 22:02:41
    Od: "Walkie!" <w...@w...com>

    W dniu 2011-02-09 22:24, M pisze:

> [...]
    > klepnąć? Jeśli liczysz na poradę - to zapomnij. Kierbud jest od
    > zadbania, by formalizmy były ok i PINBUD cię nie zjadł.

    Niczego nie robi, nie ma pojęcia co się dzieje na budowie, gdyż w tak
    zwanym międzyczasie wyniósł się do innego miasta i ma za daleko. Na
    odebranie fundamentów wysłał syna z kolegą...
    W efekcie, właśnie dokonuję zmian konstrukcyjnych gdyż przeoczył błąd
    geodety, i na swoje wytłumaczenie powiedział że zwyczajowo geodety się
    nie sprawdza.
    Mam jeszcze pisać więcej?
    Z resztą nie bardzo by chciała więcej pisać, gdyż założyłam wątek aby
    znaleźć nowego a nie obsmarować starego.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 9. Data: 2011-02-09 22:03:14
    Od: "Walkie!" <w...@w...com>

    W dniu 2011-02-09 22:59, Budyń pisze:
    > Użytkownik "Walkie!" <w...@w...com> napisał w wiadomości
    >
    > co od niego sobie zyczysz? ma być tani i robic wpisy, czy ma naprawde
    > nadzorować budowe?
    >

    > b.
    naprawde nadzorowac budowe a ja mam spac w miare spokojnie

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 10. Data: 2011-02-09 22:04:21
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    >W dniu 2011-02-09 22:01, kiki pisze:

    > Co masz na myśli pisząc sprawdzać budowę w necie? Webcama mam tam
    > zainstalować? ;)

    Masz nawet na słupie kamerę poklatkową zainstalować a głównie to bywać tam i
    robić zdjęcia po czym z nami konsultować.
    Jest nast tylu, że każdy przerabiał niejedną głupotę i wypatrzy ją u ciebie.

    > Tylko albo aż...

    Bądź z nim w zgodzie. Niech tam odbiera swoje honorarium. jak będziesz go
    potrzebowac do wpisania zmian to może ci sie wypiąć. Olej sprawę i już.
    Trzeba pilnować samemu.