  • 1. Data: 2009-05-30 20:31:09
    Temat: klej czy beton
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Czy kleje do przyklejania płytek, są lżejsze od betonu?
    Porównując po zaschnięciu 1 dm/3.
    Pytanie to wiąże się z moim pytaniem z 29 maja.
    Chciałabym zalać przestrzeń pokazaną w tamtym poście
    i aby ta masa była możliwie lekka i nie kruszyła się przy chodzeniu.
    Czytam w googlach, ale coś nie mogę się doczytać.

    Pozdrawiam Krycha.

  • 2. Data: 2009-05-31 20:06:38
    Temat: Re: klej czy beton
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i aby ta masa była możliwie lekka i nie kruszyła się przy chodzeniu.
    > Czytam w googlach, ale coś nie mogę się doczytać.

    Na moje oko jak dasz za grubą warstwę kleju to ci będzie pękać i pewnie się
    kruszyć.
    Kleje na opakowaniu mają napisane ile maksymalnie można dać na grubość.
    Poza tym klej to klej :) i nie służy do wylewek.

    Pozdrawiam Michał

  • 3. Data: 2009-05-31 20:27:59
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Stolat pisze:
> [...]
    > Kleje na opakowaniu mają napisane ile maksymalnie można dać na grubość.
    > Poza tym klej to klej :) i nie służy do wylewek.

    Jeżeli nie ma innego specyfiku, którym mogłabym zalać tę przerwę,
    może muszę zdecydować się na beton. :-(

    Pozdrawiam Krycha.

  • 4. Data: 2009-06-01 08:32:28
    Od: "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl>

    > Jeżeli nie ma innego specyfiku, którym mogłabym zalać tę przerwę,
    > może muszę zdecydować się na beton. :-(

    Beton wykonany przy użyciu keramzytu - kreamzytobeton ;)

    z tego robią pustaki stropowe żeby były lekkie, pustaki scienne.. o
    wytrzymałosc nie masz sie co bac...

  • 5. Data: 2009-06-01 20:42:07
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Marcin Wajnert pisze:

    > Beton wykonany przy użyciu keramzytu - kreamzytobeton ;)
    >
    > z tego robią pustaki stropowe żeby były lekkie, pustaki scienne.. o
    > wytrzymałosc nie masz sie co bac...

    Czy to można kupić jako proszek do zrobienia masy do wylania?
    Ciekawe gdzie to kupię?
    W najbliższej Castoramie nie ma produktu keramzytobeton.

    Pozdrawiam Krycha.

  • 6. Data: 2009-06-01 21:04:03
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    > Czy to można kupić jako proszek do zrobienia masy do wylania?
    > Ciekawe gdzie to kupię?
    > W najbliższej Castoramie nie ma produktu keramzytobeton.

    Ale jest keramzyt, do tego cement i masz keramzytobeton :).

    Dobrze wymieszaj, ale kermazyt jest kruchy.

    Pozdrawiam Michał