  • 1. Data: 2012-10-30 03:57:52
    Temat: klej styropian- deski
    Od: p47 <k...@w...pl>

    Jaki najlepszy klej do przyklejenia płyt styropianowych do ostruganych
    desek ,- zamierzam w ten sposób od wewnątrz ocieplić moje bramy garażowe
    wypełnione deskami, - spoina klejowa będzie jedynym mocowaniem 6 cm
    styropianu, chyba twardego.

  • 2. Data: 2012-10-30 08:26:04
    Temat: Re: klej styropian- deski
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Tue, 30 Oct 2012 03:57:52 +0100, p47 napisał(a):

    > wypełnione deskami, - spoina klejowa będzie jedynym mocowaniem 6 cm
    > styropianu, chyba twardego.

    Ja kleiłem ocieplenie murłaty na piankę niskoprężną. Już nie pamiętam jaką,
    ale jakąś budżetową i trzyma się bardzo dobrze. Jak chcesz coś lepszego kup
    np. tytan eos.

    scruffty

  • 3. Data: 2012-10-30 20:59:37
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jaki najlepszy klej do przyklejenia płyt styropianowych do ostruganych
    > desek ,-

    Klej polimerowy
    http://ace24.pl/klej-styropianu-polimerowy-sniezka-p
    -5887.html
    lepiej trzyma niż Tytan Eos, prędzej rozerwiesz styropian niż połączenie.
    :-)

  • 4. Data: 2012-11-01 19:35:33
    Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl>

> [...]
    > desek ,- zamierzam w ten sposób od wewnątrz ocieplić moje bramy garażowe
    > wypełnione deskami, - spoina klejowa będzie jedynym mocowaniem 6 cm

    Ja wczoraj na murłate przyczepiałem styro. To mi poradzili budowalncy nie
    klej a takie plastiki na styro kupilem i wkrety i na skrety przyczepilem
    tylko ze styro dociałem na wcisk.ze nawet te wkrety nie były potrzebne
    --
    .:Artur:.