  • 1. Data: 2021-08-23 00:15:27
    Temat: koszt usuniecia drzew
    Od: ks <b...@b...pl>

    Witam,

    Mam na oku działke budowlaną, tylko jest na niej chyba ze 200 drzew.
    Wiekszość to brzozy o średnicy pnia około 10 cm i wysokoci kilka metrów.
    Ktos sie orientuje jaki może byc koszt usuniecia tego.
    Pytam zarówno o fizyczne usuninecie jak i ewentualne opłaty adm.

    Pozdrawiam
    K.S.

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 2. Data: 2021-08-23 07:33:50
    Temat: Re: koszt usuniecia drzew
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.08.2021 o 00:15, ks pisze:
> [...]
    > Ktos sie orientuje jaki może byc koszt usuniecia tego.
    > Pytam zarówno o fizyczne usuninecie jak i  ewentualne opłaty adm.

    Koszt wycięcia przez kolesia z piłą, to pewnie parę stówek, ale zostanie
    tobie drewno.
    Jeżeli weźmiesz ZULa, to jeżeli będzie miał niedaleko, to może robotę
    odbierze sobie w pozyskanym drewnie. Chociaż taka brzoza to słaby
    materiał na zrębki.
    Co do administracyjnych spraw, jeżeli nie jest to działka leśna (Ls), to
    jeżeli na wysokości 5cm OBWÓD (nie średnica) ma mniej niż 50 cm, to
    możesz ciąć.

  • 3. Data: 2021-08-23 10:59:57
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 23.08.2021 o 00:15, ks pisze:
    > Witam,
    >

    > Mam na oku działke budowlaną, tylko jest na niej chyba ze 200 drzew.
    Warto by było napisać, czy sprawa dotyczy Stolycy, czy może Podlasia?
    Zależnie od lokalizacji i lokalnych warunków może być to koszt znaczny,
    albo przyjdą lokalsi, wytną, drewno zabiorą i jeszcze podziękują.
    Jacek