  • 1. Data: 2010-02-12 00:12:03
    Temat: lodówka - inaczej chłodziarko-zamrażarka - gdzie?
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Jako, że zepsuła mi się lodówka (kompresor), przez wyłączenie prądu
    przez energetyków, chcę kupić jakąś lodówkę. Moja poprzednia lodówka to:
    http://www.beko.com.pl/CS,24,HA,-,PBW,10,275.html generalnie była ok,
    tylko górna część mogła by być większa.
    Co dla mnie ważne - długość gwarancji na cały produkt, zamrażalnik na
    dole z 3 szufladami/półkami, zamrażalnik na te ~70 litrów w klasie
    mrożenia 4, większa pojemność chłodziarki o około 10-50 litrów, biała,
    najlepiej jak najmniej elektroniki i jak najtańsza. Zerkałem w necie już
    na różne sklepy, ale czy jest jakaś strona, na której będzie można
    wyfiltrować sobie porządnie? Bo przeważnie w filtrowaniu innych stron
    mało można uwzględnić - najczęściej jest klasa energetyczna (są A++, A+,
    A, B) ale przy obecnie produkowanych lodówkach, ma to niezbyt ważne
    znaczenie; kolor; wysokość itp dla mnie mało istotne sprawy. Chyba, że
    będzie ktoś w stanie polecić jakiś tani model jakiegoś producenta.

  • 2. Data: 2010-02-12 00:47:00
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    BQB napisał(a):
    > Jako, że zepsuła mi się lodówka (kompresor), przez
    > wyłączenie prądu przez energetyków,
    Co Ty chrzanisz, jak może zepsuć sie lodówka po wyłączeniu
    prądu?
    Lepiej nie kupuj nowej, bedzie to samo ;)
    > chcę kupić jakąś lodówkę. Moja poprzednia lodówka to:
    > ....]
    Kurna, jak nas kiedyś odetną od netu, to chyba wymrzemy, bo
    nie będziemy wiedzieć jak sie dzieci robi ;)
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-02-12 08:50:21
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

    podjedz to jednego, a najlepiej kilku marketow ze sprzetem agd, poogladaj,
    pomacaj, poczytaj, pospisuj ceny, a dopiero potem szukaj w necie ewentualnej
    tanszej alternatywy

  • 4. Data: 2010-02-12 19:51:10
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Krzysztof 45 pisze:
    > Co Ty chrzanisz, jak może zepsuć sie lodówka po wyłączeniu
    > prądu?

    Wszystko może, może kompresor był w jakimś szczególnym momencie pracy,
    gdzie przez wyłączenie prądu w tym momencie w być może dziwny sposób
    zachlapał kapilarę i została zapchana i nie chce się odetkać, nastąpiło
    przez to przeciążenie kompresora i jego uszkodzenie, nie wiem. Fakt jest
    taki, że po upływie niecałej doby od w/w zdarzenia zajrzałem do
    zamrażalnika a tam się lód topi. Wytłumacz dlaczego, skoro do tego dnia
    działała normalnie i bezproblemowo.

    > Lepiej nie kupuj nowej, bedzie to samo ;)

    To będzie gwarancja.

    > Kurna, jak nas kiedyś odetną od netu, to chyba wymrzemy, bo
    > nie będziemy wiedzieć jak sie dzieci robi ;)

    Masz sposób, na rozwiązanie mojego problemu? Jeśli nie, swoje komentarze
    zachowaj dla siebie, bo nikomu poza Twoim Ego nie służą.

  • 5. Data: 2010-02-12 20:28:15
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Masz sposób, na rozwiązanie mojego problemu? Jeśli nie, swoje komentarze
    > zachowaj dla siebie, bo nikomu poza Twoim Ego nie służą.

    Komentarz był fajny. A ty jesteś po prostu leniem zwalającym na innych swoja
    pracę. My mamy szukac ci lodówki? Chyba kpisz. Możesz się spytac ewentualnie
    który z wybranych przez ciebie modeli wybrać, a nie żądać odpowiedzi na
    swoje problemy.

  • 6. Data: 2010-02-12 22:21:51
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    BQB napisał(a):
    > Wszystko może, może kompresor był w jakimś szczególnym
    > momencie pracy, [...] Wytłumacz dlaczego, skoro do tego
    > dnia działała normalnie i bezproblemowo.
    Pełnia księżyca była w tedy?
    Szerszen i Boombastic napisali Ci co masz zrobić, leniu :)
    > Jeśli nie, swoje komentarze zachowaj dla siebie, bo
    > nikomu poza Twoim Ego nie służą.
    Znów chrzanisz, jakie ego?
    Oferty matrymonialne w biurach podobnie są skonstruowane do
    tego co napisałeś LOL
    Tylko biuro kasę bierze za szukanie, a Ty tu szukasz frajera
    który odwali za Ciebie robotę, i wykona zestawienia.
    --
    Krzysiek

  • 7. Data: 2010-02-12 23:43:15
    Od: "G." <g...@g...com>

    Powiedz mi kolego jakiż to jest ten "szczególnym momencie pracy" kompresora?
    Nie rozumiem tego. Z tego co ja wiem to termostat steruje kompresorem i
    włącza i wyłącza go w różnych momentach jego pracy.
    A Tobie się układ chłodniczy zatkał i kompresor się spalił. Energetyków
    zostaw w spokoju, bo to nie ich wina.

  • 8. Data: 2010-02-13 09:46:51
    Od: "sbst" <b...@o...pl>

    Użytkownik "G." <g...@g...com> napisał
    > Energetyków zostaw w spokoju, bo to nie ich wina.

    eeeeeeeee no gadasz- prąd mógł być za gęsty po rozruchu i zapchał
    kompresor - reszta jak wyzej ;))))))))))))))))

    a co do autora posta i poszukiwan to rzeczywiscie kolego - NAJPIERW
    poszukaj - a nie oczekuj, ze ludziska wygooglają wszystko za Ciebie

    zawęź wybór i wtedy spytaj, a nie nawet Ci się tyłka z kanapy ruszyc nie
    chce........

    z dziećmi słuszna uwaga - czasami głupota i lenistwo pytan na roznych
    grupach jest po prostu porażająca i niestety potęguje się to
    zjawisko........

    --

    pozdrowienia

    Sebastian
    SBST (vel basti78)

  • 9. Data: 2010-02-13 12:04:56
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Boombastic pisze:

> [...]
    > swoja pracę. My mamy szukac ci lodówki? Chyba kpisz. Możesz się spytac
    > ewentualnie który z wybranych przez ciebie modeli wybrać, a nie żądać

    Czytaj do _końca_ czyjeś wypowiedzi - zacytuję sam siebie: "Zerkałem w

  • 10. Data: 2010-02-13 12:12:04
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    sbst pisze:

    > Użytkownik "G." <g...@g...com> napisał
    >

    > eeeeeeeee no gadasz- prąd mógł być za gęsty po rozruchu i zapchał
    > kompresor - reszta jak wyzej ;))))))))))))))))

    A o stanach nieustalonych kolega słyszał? Wie kolega, że podczas
    włączania i wyłączania może być znacznie wyższe napięcie w sieci przez
    moment? Co może się stać przy niezabezpieczonym układzie elektrycznym wtedy?

    > a co do autora posta i poszukiwan to rzeczywiscie kolego - NAJPIERW
    > poszukaj - a nie oczekuj, ze ludziska wygooglają wszystko za Ciebie

    Czytaj do końca, mi chodziło o stronę, która umożliwi mi ustawienie
    większej ilości parametrów do filtrowania.

    > zawęź wybór i wtedy spytaj, a nie nawet Ci się tyłka z kanapy ruszyc nie

    Jak będę mieć stronę j/w, wtedy zawężę swój wybór i coś kupię.