  • 1. Data: 2010-12-18 17:23:00
    Temat: mieszadła do automatu chlebowego
    Od: BearBag <b...@o...pl>

    Gdzie można kupić mieszadła do automatu?
    Ktoś z domowników przypadkowo wyrzucił do kosza i poszły....
    Producent automatu (Clarus) nie odpowiada na maile, a telefon jest nie do
    namierzenia.
    Dobrałbym cos z allegro ale tam ma podobne mieszadła tylko dwóch userów po
    40zł sztuka, czyli za dwa wraz z przesyłka musiałbym zapłacić prawie
    100zł a za cały automat dałem 160... to chyba jakaś kpina.
    Poza tym nie ma żadnej gwarancji że akurat pasują.
    Nawet Zelmer nie sprzedaje samych mieszadel do swoich automatów... ciekawa
    polityka.
    Pozdrawia BearBag...

  • 2. Data: 2010-12-18 17:51:11
    Temat: Re: mieszadła do automatu chlebowego
    Od: "JBP" <t...@o...pl>

    Użytkownik "BearBag" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Poza tym nie ma żadnej gwarancji że akurat pasują.
    > Nawet Zelmer nie sprzedaje samych mieszadel do swoich automatów... ciekawa

    Z tego co aktualnie czytam na allegro cena ok. 44 zł (z dostawą 50 zl)
    dotyczy KOMPLETU 2 SZTUK.
    Ponadto sprzedawca prosi o kontakt PRZED zakupem w celu upewnienia się czy
    oferowane mieszadła będą klientowi pasować do posiadanego modelu.
    Może spróbuj pokorespondować ze sprzedawcą. Pamiętam, że jest kooperatywny.

    JBP

  • 3. Data: 2010-12-18 19:08:30
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "JBP" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oferowane mieszadła będą klientowi pasować do posiadanego modelu.
    > Może spróbuj pokorespondować ze sprzedawcą. Pamiętam, że jest

    moje jedno znalazłem w śmieciach ostatnio

    z rozpaczą szukałem jak spojrzałem ile kosztuje te mieszadła w stosunku do
    całego automatu (100zł z wysyłką)

  • 4. Data: 2010-12-19 20:56:36
    Od: "dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "BearBag" napisał

> [...]
    > namierzenia.

    > Nawet Zelmer nie sprzedaje samych mieszadel do swoich automatów... ciekawa

    Bardziej wyszukanego badziewia nie było?

    Teoretycznie wszystkie mieszaki powinny pasować, to jest pionowa os z fazką
    z jednej strony.

    pozdrawiam

    dziobak

  • 5. Data: 2010-12-20 08:34:31
    Od: "zs" <z...@w...pl>

    > Poza tym nie ma żadnej gwarancji że akurat pasują.
    > Nawet Zelmer nie sprzedaje samych mieszadel do swoich automatów... ciekawa
    > polityka.
    Albo zrób jak ja często robię w takich wypadkach, kup taki sam automat i jak
    jeden sie zepsuje masz drugi w zapasie:) Albo dorób z blaszki. 20 minut i
    gotowe tylko że nie będą pokryte teflonem ale pewnie będą bez problemów
    wychodziły.

  • 6. Data: 2010-12-20 10:09:58
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "BearBag" <b...@o...pl> wrote in message
    > Gdzie można kupić mieszadła do automatu?

    W zasadzie to chyba różnią się odstępem mieszadeł i średnicą ich osi,
    gdy mi nawaliły osłony łożysk w formach zamówiłem odpowiednią nową formę
    razem z mieszadłami, okazało się że są dwa standardy Alaska i jakiś drugi
    (tego nie pomnę), a reszta jest robiona pod te strychulce, tak, ze
    determinanta jest (przy zamówieniu formy z mieszadłami) w odległości
    pomiędzy nimi.
    Tak więc pozostaje Allegro lub kontakty w Niemczech...

  • 7. Data: 2010-12-20 21:26:22
    Od: BearBag <b...@o...pl>

    > Teoretycznie wszystkie mieszaki powinny pasować, to jest pionowa os z fazką
    > z jednej strony.

    Teoria zupełnie nie pokrywa sie z praktyką. Troche temat zbadałem i są
    bardzo różne mieszadła. Różnią sie srednicą otworu, głebokoscią ściecia,
    jedne mają sciecie z jednej strony, inne z obu (w tym moje), czasem długosc
    mieszadel jest na tyle różna że mogły by sie "spotykać" na środku
    pojemniczka w czasie pracy. Są tez mieszadła wykrywione lub zupełnie
    płaskie.
    Pozdrawia BearBag...