  • 1. Data: 2015-02-05 22:25:48
    Temat: młotowiertarka SKIL
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Co powiecie Panowie na:

    http://tnij.org/e7godjg
    http://allegro.pl/mlot-550w-1735-skil-i5035597350.ht
    ml

    Ta za 239 zł. ma lepsze wyposażenie i waży tylko 2,3 kg.
    Ale czy warto dopłacić za to 100 zł?

    Ma ktoś z Was takie SKIL-e i może podzielić się opinią?

    Pozdrawiam Krycha.

  • 2. Data: 2015-02-05 22:52:20
    Temat: Re: młotowiertarka SKIL
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Ma ktoś z Was takie SKIL-e i może podzielić się opinią?
    ja mam podobnego skila. kupiłem go dla jednego użycia przy wykuciu
    większego otworu podczas wymiany okna. spisał się całkiem dobrze. potem
    padło mu sprzęgło i zostało wymienione na gwarancji. teraz tym skilem
    skułem tynki w mieszkaniu 55m2 (czyli zajebiście dużo tynków!) i...
    zaczyna coś się psuć. tzn wiertarka tak się przyzwyczaiła do kucia ze
    zapomniała jak się wierci bez udaru. tyle że mój skli ma przełącznik na
    4 funkcje, więc chyba trochę lepsza wersja.

    Reasumując. sam w sobie skill - dobry produkt. Gwarancja - działa nie
    jest to ściema. ale jeśli nastawiasz się na MŁOTO wiertarkę, to
    radziłbym wybrać taką która ma funkcje samego młotka- spisze się lepiej
    jako wiertarka z udarem.

    ToMasz

    edytowany 5 minut póżniej:
    ja chyba mam takiego skila
    http://allegro.pl/mlotowiertarka-950w-skil-masters-1
    765ma-2-3j-torba-i5040750807.html
    ale na 100% nie dałem za niego takiej fortuny. 3 stówy to może tak, ale
    ponad 5 - wrodzone sknerostwo nie pozwoliłoby mi na taką rozrzutność :)
    Niemniej jednak, jeśli myślisz o kuciu, w sensie wierceniu otworów w
    twardej ścianie przy użyciu młotka wbudowanego w wiertarkę - słabsze
    modele odradzam.

  • 3. Data: 2015-02-05 23:21:11
    Od: dolniak <d...@g...com>

    Witam
    Nie ma skila,ale pracuję wiertarkami podobnej mocy.
    Do kupna-obstawilbym tę droższa.Kupując oddzielnie wiertla
    i uchwyt(przydatna rzecz)wyszlo by tak samo,lub drozej,
    a jest gdzie trzymać.
    Z powodu innego rozwiązania udaru,przy porównywalnej mocy
    zrobisz znacznie więcej niż "pierdziawką" z biedronki.
    Pytanie tylko CZY kupić-ale tu już sama musisz odpowiedzieć.
    Pozdro dolniak

  • 4. Data: 2015-02-06 11:46:54
    Od: Gregoriusx <n...@a...com>

    W dniu 2015-02-05 o 22:25, Krycha pisze:

    > Ma ktoś z Was takie SKIL-e i może podzielić się opinią?

    Mam podobnego SKILa, ale 750W - działa nieźle - kosztował rok temu ~270
    zł w Leroy.
    Poprzednio miałem Lidlowego Parkside 1050W kupionego za 220 zł, którego
    mi ukradli z budowy i powiem Ci, że czuć brak tych 300W - jakbym nie
    miał wtedy ciśnienia na wiertarkę to poczekał bym na kolejny rzut
    młotowiertarek w Lidlu.

    --
    Gregorius

  • 5. Data: 2015-02-06 12:05:19
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-02-05 o 22:25, Krycha pisze:
    > Ma ktoś z Was takie SKIL-e i może podzielić się opinią?
    Ja mam chyba uprzedzenie do Skila. Miałem wiertarkę z OBI i ta pracowała
    strasznie. Głośna, nieprecyzyjna regulacja obrotów, zacinający się
    uchwyt samozaciskowy, bardzo krótki kabel.
    Miałem też wkrętarkę z dwoma akumulatorami i tu się posypały zęby w
    przekładni. Więcej tej marki nie zaryzykuję.
    Mam jeszcze wkrętarkę sieciową na 230V i ta jeszcze żyje, ale też mi
    jakoś "nie leży".
    Jacek

  • 6. Data: 2015-02-07 14:02:15
    Od: JanuszO <n...@n...pl>

    Ja ją mam, wierci fajnie, ale o kuciu zapomnij. Jak dorwałem BOSCHA dre
    2-26 (czy jakoś tak) to różnica była kolosalna, po prostu Bosch wchodził
    jak w masło.

  • 7. Data: 2015-02-10 21:59:29
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Wszystkim dziękuję za informację.
    Na podstawie Waszych opinii oraz informacji przeczytanych oraz
    dostępności sprzętu w Castoramie
    zdecydowałam się na - Mac Allister MSRH600, 600 W, z kompletem wierteł
    SDS+ 3 szt,
    do kucia 2 szt, uchwyt na wiertła tradycyjne, waga 2,3 kg.
    Cena 234 zł.
    Mam nadzieję, że będzie się dobrze sprawdzi w praktyce przy pracach
    domowych i na działce.

    Krycha.