  • 1. Data: 2017-01-31 22:04:05
    Temat: montaż drzwi wejściowych ciąg dalszy
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Wracam do tematu z dnia 27.03.2016 roku, montażu drzwi wejściowych.

    Dzisiaj zakończył się konflikt między mną, a Firmą "Luxsus" z siedzibą w
    Kędzierzynie -Koźlu.
    Oprócz faktu skrócenie ościeżnicy oraz skrzydeł drzwi (czego nie uznał
    jako wady),
    doszły luzy między ościeżnicą, a drzwiami (co wykonawca uznał i
    zobowiązał się poprawić poprzez dołożenie uszczelek).
    Taka to "dobra" firma, że czekałam 3 miesiące na dołożenie obiecanych
    uszczelek.
    Nie poskutkowały moje przypomnienia, dopiero gdy zgłosiłam do PIH-u
    sprawę moich zarzutów co do jakości wykonanej usługi, wykonawca był
    łaskaw przysłać ludzi z uszczelkami.
    Przez 9 miesięcy wmawiał mi, że skracanie drzwi, to norma i nie mam mieć
    o co pretensji. A ja miałam pretensje.
    Dopiero, gdy złożyłam dokumenty do Stałego Polubownego Sądu
    Konsumenckiego zdecydował się na propozycję polubownego załatwienia
    sprawy. I coś bardziej sensownego zaproponował.
    Nie powiem, aby było to to co najbardziej by mi odpowiadało, czyli
    wymiana drzwi, ale mając zakończony remont mieszkania przystałam na jego
    propozycję ugody.
    I chciałam już przestać mieć cokolwiek do czynienia z szefem tej Firmy.
    Dużo mówi, wiele obiecuje, a robią jak im się podoba i inaczej niż
    obiecano :-(

    Ale jeżeli komuś podoba się taka praca:
    https://plus.google.com/collection/MxDHNE
    To polecam luksusowe wykonanie przez "Luxus".
    :-(

    Krycha.

  • 2. Data: 2017-02-18 03:00:00
    Temat: Re: montaż drzwi wejściowych ciąg dalszy
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2017-01-31 22:04, Krycha pisze:

    (...)

    > Ale jeżeli komuś podoba się taka praca:
    > https://plus.google.com/collection/MxDHNE
    > To polecam luksusowe wykonanie przez "Luxus".
    > :-(

    14?

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2017-02-19 19:24:59
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 18.02.2017 o 03:00, Krystek pisze:
    > W dniu 2017-01-31 22:04, Krycha pisze:
    >
    > (...)

    > 14?

    Nie. Te na prawo.
    Widać o ile klamka drzwi na prawo jest niżej od tych na lewo.

    Krycha