  • 1. Data: 2011-06-24 14:51:41
    Temat: mszyce na balkonie...
    Od: "Adam U." <W...@i...pl>

    Witam szukam skutecznego preparatu na mszyce na balkonie.
    Oczywiście lanie wodą odpada bo sąsiad od razu przyjdzie:-)

    Mszyce opanowały słoneczniki, wilce i zaczynają wchodzić na pelargonie i
    klony.

    Probowałem wode z octem i ludwikiem i nie pomogło. Czytałem jeszcze o wodzie
    z sodą i olejem ale tego nie probowałem.

    Polecono mi Decid - a Wy co polecacie?

    Dzieki

    --
    -----
    Adam U.

  • 2. Data: 2011-06-24 15:00:28
    Temat: Re: mszyce na balkonie...
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 24 Jun 2011 16:51:41 +0200, Adam U. napisał(a):

    > Polecono mi Decid - a Wy co polecacie?

    Moja matka, nalogowa palaczka, robila kiedys "napar z petow" (wodny wyciag
    z niedopalkow :) ) i smarowala rosliny pedzelkiem. Dzialalo.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 3. Data: 2011-06-24 15:13:45
    Od: "Adam U." <W...@i...pl>

    > Moja matka, nalogowa palaczka, robila kiedys "napar z petow" (wodny wyciag
    > z niedopalkow :) ) i smarowala rosliny pedzelkiem. Dzialalo.

    u mnie nikt nie pali :-) na szczescie:-)

    --
    -----
    Adam U.

  • 4. Data: 2011-06-25 10:45:09
    Od: "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam U." <W...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Probowałem wode z octem i ludwikiem i nie pomogło. Czytałem jeszcze o
    > wodzie z sodą i olejem ale tego nie probowałem.

    Przecież w każdym sklepie ogrodniczym - właśnie wróciłem - jest 20 lub 40
    środków owadobójczych. Jak to na roślinach nie przeznaczonych do jedzenia to
    wszystko jedno czym zwalczać mszyce. Może być Decis - jest skuteczny, ale
    jak mamy w domu małe dzieci to chyba lepszy będzie Mospilan.

    Antoni Broniak

  • 5. Data: 2011-07-05 21:47:57
    Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl>

    biedronki... np