  • 1. Data: 2009-02-15 08:54:29
    Temat: multiroom w ence
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Witam, wie ktoś na jakich zasadach ma działać multiroom w ence?
    Czy do każdego z dekoderów pójdą osobne kable z anteny? Czy będzie to jakoś
    połączone szeregowo?
    Robie instalacje w domu i nie wiem jak ją przygotować.

    --
    ---
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-02-15 15:34:05
    Temat: Re: multiroom w ence
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "uciu" <g...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > jakoś połączone szeregowo?
    > Robie instalacje w domu i nie wiem jak ją przygotować.

    Już było na ten temat ostatnio. Zrób sieć gwiaździście po 2 kable do gniazda
    i przełącznik Triaxa na strychu

  • 3. Data: 2009-02-15 18:54:28
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Już było na ten temat ostatnio. Zrób sieć gwiaździście po 2 kable do
    > gniazda
    > i przełącznik Triaxa na strychu

    a mógłbym prosić o jakiś link opisujący sieć gwiażździstą i ten
    przełącznik? Szukam i nie umie nic konkretnego znaleźć:-/ Aha strych odpada
    bo ta instalacje będzie w bloku:-)

    --
    ---
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-02-15 21:06:28
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > a mógłbym prosić o jakiś link opisujący sieć gwiażździstą i ten
    > przełącznik? Szukam i nie umie nic konkretnego znaleźć:-/ Aha strych
    > odpada bo ta instalacje będzie w bloku:-)

    ok o tym schemacie znalazłem na dipolu wiec pytanie nieważne:-)

    --
    ---
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-02-16 00:34:49
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "uciu" <g...@i...pl> wrote in message

    > a mógłbym prosić o jakiś link opisujący sieć gwiażździstą i ten
    > przełącznik? Szukam i nie umie nic konkretnego znaleźć:-/ Aha strych
    > odpada

    Kto nie umie?

  • 6. Data: 2009-02-18 10:09:41
    Od: Piotr <p...@n...tlen.pl>

    uciu pisze:
    > Witam, wie ktoś na jakich zasadach ma działać multiroom w ence?

    A maja wogole cos takiego wprowadzic? Gdzie o tym slyszales / przeczytales?

    Piotr

  • 7. Data: 2009-02-18 19:22:49
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > A maja wogole cos takiego wprowadzic? Gdzie o tym slyszales /
    > przeczytales?

    czytałem chyba na stronie enki i na forum enki...juz jakiś rok temu ale jak
    dotąd nie wprowadzili.
    Przeczej czy pozniej takie coś musi być bo mało kto ma w domu 1 TV.
    U mnie z kablowki zrobili taki patent ze dziala na kilka TV z tym, że tylko
    na jednym jest cyfrowo, reszta analogowo.
    Mysle, że brak takiej usługi w cyfrze,ence,polsacie działa bardzo
    zniechęcająco.
    --
    ---
    pozdrawiam