  • 1. Data: 2010-01-28 12:22:23
    Temat: murarz, ciesla, dekarz - szukam okolice poznania
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    Witam

    Jak juz pisalem wczesniej za rok mam zamiar sie
    budowac i powoli szukam murarza i ciesli.

    Mozecie polecic kogos z okolic Poznania, najlepiej
    zachodnia czesc Poznania.
    Budowa bedzie okolo 30km na zachod od Poznania.

    Cena gra tu zasadnicza role. Oczekuje przyzwoitej
    jakosci pracy - ale nie musza to być najlepsze ekipy
    z okolicy, poniewaz na takie mnie nie stac. Co najwazniejsze
    odpadaja takie ekipy, ktorym w upalne dni choc by jedno
    piwo bylo potrzebne dla ochlody, tacy wylatuja z budowy
    natychmiast.

    Znam sie troche na murarstwie wiec sam potrafie przypilnowac
    ekipy.

    Odpadaja tez ekipy, ktore maja szefa niepracujacego, tylko
    nadzorujacego - za drogo dla mnie.

    Podobnie sprawa wyglada z ciesla/dekarzem.

    Nie oczekuje podpisywania umow i gwarancji, poniewaz mysle
    ze i tak moze byc pozniej problem z egzekwowaniem poprawek,
    zaplaceniem kar.

    Pzdr
    Darek