  • 1. Data: 2013-07-19 08:15:34
    Temat: mycie desek olejowanych - czym
    Od: "decore-meble.pl" <r...@g...com>

    witam

    niestety po plytkarzach mam zakurozne podlogi olejowane na górze, jakim preparatem
    taką podlogę potraktować ? myslalem ze lekko wilgotny mop bedzie ok ale na
    przeroznych stronach fachowcy rozpisuja sie o środkach cuownych po 100 zł za litr
    ktore nie zmyja olju z podlogi - prosty czlowiek juz glupieje ale moze to racja?

    co stosujecie do mycia pológ olejowanych ?

    dzieki za pomoc
    rt

  • 2. Data: 2013-07-24 14:00:49
    Temat: Re: mycie desek olejowanych - czym
    Od: mk <d...@t...pl>

    W dniu 2013-07-19 08:15, decore-meble.pl pisze:
    > co stosujecie do mycia pológ olejowanych ?
    Może być lekko wilgotny mop, możesz potraktować fibrową półsuchą
    ściereczką, płyny w parkieciarskich sklepach to ok. 40-50/litr do
    rozcieńczania. Tak czy tak co jakiś czas trzeba położyć olej. Ja olejuję
    raz w roku.
    Pdr. M

  • 3. Data: 2013-07-24 14:13:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 19 lipca 2013 08:15:34 UTC+2 użytkownik decore-meble.pl napisał:
> [...]
    ktore nie zmyja olju z podlogi - prosty czlowiek juz glupieje ale >moze to racja?
    Na zdrowy rozum nie ma sensu stosowac jakiś super hiper specjalnych preparatów.
    Podczas normalnego uzytkowania przeciez i tak będa pewnie mopem myte itp. Nie mam
    podłóg olejowanych ale jesli tak jest że takie dechy nie można normalnie mokrym mopem
    przemyc to lipa straszna- wzyciu na nic takiego wtedy bym sie niue zdecydował.