  • 1. Data: 2010-06-23 15:00:28
    Temat: najtańszy dach do bg
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Z czego taki i jak zrobić?
    W bg się nie mieszka, więc wszelkie oszczędzanie jest pożądane, tak mi
    się przynajmniej wydaje.

    Pozdrawiam,
    Jan

  • 2. Data: 2010-06-23 17:03:48
    Temat: Re: najtańszy dach do bg
    Od: "Abecadło" <a...@h...com>

    > W bg się nie mieszka, więc ...
    ... po co dach ?

  • 3. Data: 2010-06-23 19:36:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    J-L-F pisze:
    > Z czego taki i jak zrobić?
    > W bg się nie mieszka, więc wszelkie oszczędzanie jest pożądane, tak mi
    > się przynajmniej wydaje.

    Jak chcesz najtańszy, to daj plandekę ;->

  • 4. Data: 2010-06-24 14:02:37
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    > Z czego taki i jak zrobić?
    > W bg się nie mieszka, więc wszelkie oszczędzanie jest pożądane, tak mi
    > się przynajmniej wydaje.

    Po wizycie w Castoramie najtaniej wypada płyta 'ondulina, za 1m^2 16 zł.
    Jest to sztywna, falista płyta, w sam raz do przybicia do łat szkieletu
    dachu.
    Nie planuje desek ani niczego innego na dachu, odpowiednio gęste łaty
    0,3 m w odstępie powinny wystarczyć?
    Aha, ondulina będzie w kolorze zielonym!

  • 5. Data: 2010-06-25 07:59:34
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    nie wiem jak u ciebie ale jesli to jest taka cienka podobna do plastiku
    plyta falista - to one sa gowniane.
    z czasem robia sie bardzo kruche i zwyczajnie ci popekaja. U mnie
    przykrywaly taki kruzganek przy domu - niewiele z nich zostalo. jeszcze jak
    gowniarz trafi w to kamieniem to kamien przelatuje jak przez powietrze.

  • 6. Data: 2010-06-25 12:01:16
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    On 25.06.2010 09:59, Michał Gut wrote:
> [...]
    > jak gowniarz trafi w to kamieniem to kamien przelatuje jak przez powietrze.

    Nie, ondulina to taki papier nasaczony bituminem. Z czasem bitumin sie
    wyplukuje i dach sie rozpada.

    Najlepiej najtansza blacha trapezowa.
    S.

  • 7. Data: 2010-06-26 19:45:16
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Sebastian Sawicki pisze:

    > Nie, ondulina to taki papier nasaczony bituminem. Z czasem bitumin sie
    > wyplukuje i dach sie rozpada.
    >
    > Najlepiej najtansza blacha trapezowa.

    Na pewno masz rację, blacha byłaby dużo trwalsza.
    Z drugiej strony, jest to budynek pomocniczy, chcę go zrobić względnie
    szybko i prosto.

  • 8. Data: 2010-06-26 19:47:55
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "J-L-F" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Na pewno masz rację, blacha byłaby dużo trwalsza.
    > Z drugiej strony, jest to budynek pomocniczy, chcę go zrobić względnie
    > szybko i prosto.

    U mnie w miasteczku są obecnie remontowane dachy robione z onduliny 10-15 lat temu.
    To IMHO lepiej już daj papę termozgrzewalną na deskowaniu.

  • 9. Data: 2010-06-26 21:10:36
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    > U mnie w miasteczku są obecnie remontowane dachy robione z onduliny 10-15 lat temu.
    To IMHO lepiej już daj papę termozgrzewalną na deskowaniu.

    Czyli będę miał problem za 10 lat.
    Jest to cena za to, że nie muszę szukać i opłacać gościa z palnikiem teraz.