  • 1. Data: 2022-07-28 23:55:06
    Temat: nocleg w wagonie sypialnym
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jak mieszkają Niemcy.

    Deutsche Bahn proponuje w cenie miesiecznego biletu za 600 euro
    nocleg w wagonie sypialnym, prysznic i sniadanie. Trzeba tylko
    dobrze dobrac trase, by podróz trwala cala noc i by na rano wrócic
    do miejsca, z którego sie wyjechalo.

    https://weekend.gazeta.pl/weekend/7,177340,26654430,
    jak-mieszkaja-niemcy-mam-kolejny-kredyt-do-splacenia
    -moze.html

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy

  • 2. Data: 2022-07-29 00:29:53
    Temat: Re: nocleg w wagonie sypialnym
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 28 July 2022 at 23:54:39 UTC+2, PiteR wrote:
> [...]
    >

    > --
    > Piter
    >
    > negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    A po co komu miesięczny bilet kolejowy na pociąg sypialny ?

    Dawniej były wczasy w wagonach kolejowych
    i wagon stał na bocznicy
    i tanio sie płaciło za takie wczasy
    a bilet miesięczny byl niepotrzebny

    Dzisiaj 5 mln. Mimców mieszka w barakach, kontenerach, namiotach, parkach,
    przyczepach kempingowych
    bo taki dobrobyt nastał