  • 1. Data: 2009-03-09 14:26:36
    Temat: nowe okna
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Witam,

    dom jest stary nieremontowany od 20 lat. Na początek planuję wymienić
    okna i drzwi. Na co powinienem zwrócić uwagę odnośnie okien? Do wymiany
    jest 6 okien i chciałbym aby całość zmieściła się w 8 tys. Co można
    polecić w tych granicach cenowych?

    --
    krzysiek

  • 2. Data: 2009-03-09 18:29:53
    Temat: Re: nowe okna
    Od: "byku" <m...@n...pl>

> [...]
    > i drzwi. Na co powinienem zwrócić uwagę odnośnie okien? Do wymiany jest 6
    > okien i chciałbym aby całość zmieściła się w 8 tys. Co można polecić w

    To nie wiem jakie ty chcesz okna ja wstawialem okna teraz i placilem
    320-350 z montazem.

  • 3. Data: 2009-03-09 20:20:14
    Od: a...@g...com

    On 9 Mar, 15:26, krzysiek <a...@m...net> wrote:

> [...]
    > okna i drzwi. Na co powinienem zwrócić uwagę odnośnie okien? Do wymiany
    > jest 6 okien i chciałbym aby całość zmieściła się w 8 tys. Co można

    Ja polecam:

    - profil veka (topline / perfectline) lub schuco (ct70)
    - okucia Winkhaus albo Maco Multi-Mac - warto wziasc odrazu okucia
    antywlamaniowe klasy WK2 z klamkami z kluczykiem (praktycznie wszedzie
    daja hoppe secustik) - doplata 150-200 pln do skrzydla
    - szyby - w tej cenie to "zwykle" U=1.0 (4/16/4)

    6 okien - to nam nic nie mowi - ja mam 7 okien, w tym jedno 3 x 2,5m i
    dwa 2,5 x 2m - w sumie ~35m2 ;) Zaplacilem ok. 20k w Oknoplascie
    Krakow (ale do tego doszedl obustronny kolor, szyby p2, ciepla ramka).
    Jak zrezygnujesz z szyby antywlamaniowej, koloru i okna beda
    stosunkowo niewielkie - to moze sie w 8k zmiescisz, ale zeby to teraz
    stwierdzic to musi mi wrocic krysztalowa kula z serwisu ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2009-03-09 21:44:38
    Od: a...@g...com

    On 9 Mar, 19:29, "byku" <m...@n...pl> wrote:

    > To  nie wiem jakie ty chcesz okna ja wstawialem okna teraz i placilem
    > 320-350 z montazem.

    Za tyle to chyba profil trzykomorowy, szyba U=2,6, biale, plastikowe
    klamki, ramka aluminiowa i kupione na wyprzedazy w markecie!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2009-03-09 22:07:40
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    stosunkowo niewielkie - to moze sie w 8k zmiescisz, ale zeby to teraz
    stwierdzic to musi mi wrocic krysztalowa kula z serwisu ;-)

    Jeśli okna nie są wielgaśne to w 5,5 z montazem się wyrobisz w profilu veka
    i napisz skąd jesteś,

  • 6. Data: 2009-03-10 01:05:53
    Od: "kameleon" <l...@g...pl>

    Użytkownik "krzysiek" <a...@m...net> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > dom jest stary nieremontowany od 20 lat. Na początek planuję wymienić okna i drzwi.
    Na
    > co powinienem zwrócić uwagę odnośnie okien?

    Uważam, że oprócz samego towaru, zwróć uwagę na montaż okien. Mi się osobiście
    wydaje, że
    np przy drzwiach łatwo o wygięcie profilu, skutkiem czego potem będzie ci wiało.
    Oj...
    wymieniasz na cieplejsze, a potem taki zonk. Warto zdopingować czymś pracowników,
    najlepiej kasą. To się nazywa napiwek (w przypadku lekarzy - łapówka i całe zło). I u

    nas, i po sąsiedzku, i u ciotki po prostu trochę spartaczono tu i ówdzie. Nie wiem,
    takie okna ręcznie docinane w firmie, może coś przegięli w firmie, ale mi się wydaje,
    że
    montaż. Uważaj na koty, mój uznał, że to III wojna światowa i schował się...
    szukaliśmy
    do wieczora.

  • 7. Data: 2009-03-10 07:07:47
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Szumek pisze:

    > Jeśli okna nie są wielgaśne to w 5,5 z montazem się wyrobisz w profilu veka
    > i napisz skąd jesteś,

    4 okna o wymiarach 180 x 160, 2 okna o wymiarach 120 x 160. Okolice
    Bielska-Białej. Najbliżej mam do:
    http://www.bomir.com.pl/index.php?nzw=oferta&rodz=ok
    na

    na które z tych rodzai okien warto zwrócić uwagę?

    --
    krzysiek

  • 8. Data: 2009-03-10 21:20:33
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Kolego. Nikt Ci, widzę, nie zwrócił uwagi na podstawową sprawę. Ponieważ to
    jest stary dom, powinieneś, przede wszystkim, zwrócić uwagę na to, czy okna
    mają tzw. nawietrzacze. W przeciwnym wypadku po kilku miesiącach gwarantuję
    Ci grzyba. Nie przejmuj się rodzajami okuć, profili, itp. Z tego co
    przeczytałem, masz niewielkie okna... nie musisz mieć super sztywnych
    profili... Bierz to, co najtańsze ze znanych marek i pamiętaj o wentylacji w
    ramie. Niestety... nie da się z domu zrobić termosu... trzeba zadbać o
    wymianę powietrza...

    Pozdrawiam,
    /\/\\/\/