  • 1. Data: 2010-03-26 10:21:16
    Temat: nowy podatek od CO2
    Od: RTJ <r...@p...com>

    "Bruksela szykuje nowy podatek od CO2
    Komisja Europejska planuje wprowadzenie ogólnoeuropejskiego podatku od
    emisji CO2 wykorzystywanego do ogrzewania. Jeśli wejdzie w życie, to
    zapłacą właściciele domów, których nie grzeją miejskie ciepłownie."

    Linka nie mam, bo mi przyszlo w newsletterze, ale artykul mozna
    znalezc na gazeta.pl

    Pozdrawiam
    Romek

  • 2. Data: 2010-03-26 13:23:09
    Temat: Re: nowy podatek od CO2
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "RTJ" <r...@p...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    zapłacą właściciele domów, których nie grzeją miejskie ciepłownie."
    -------------------

    A, ci których grzeją, też zapłacą, tylko inaczej się będzie nazywało:
    opłata stała, albo coś w tym guście.

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2010-03-26 14:23:58
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 26 Mar, 14:23, "J_K_K" <j...@i...fm> wrote:
> [...]
    >
    > A, ci których grzeją, też zapłacą, tylko inaczej się będzie nazywało:

    np akcyza.