  • 1. Data: 2012-05-30 15:30:13
    Temat: nowy sukces tuska
    Od: p47 <k...@w...pl>

    Wg najnowszego raportu Światowego Forum Ekonomicznego w ocenie jakości
    dróg, w skali o 1 do 7 (gdzie 7 to ocena najwyższa), udało nam się
    zgromadzić 2,3 pkt., co jest 125 wynikiem na świecie. Gorzej pod tym
    względem jest jedynie w tak znanych mocarstwach jak Bośni i
    Hercegowinie, Haiti, Mołdawii i Mongolii.
    Rząd PO otrzymał ogromne pieniądze z UE m.in. na budowę dróg ,mimo to
    zadłużył kraj jak nikt w polskiej historii no ale (jak zwykle..) nie
    zdązył!
    Widać biedaczki są przy władzy za krótko, -wszak dopiero tyle czasu ile
    trwała .... cała II Wojna Światowa
    ;-)

  • 2. Data: 2012-05-30 16:31:38
    Temat: Re: nowy sukces tuska
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "p47" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > zdązył!
    > Widać biedaczki są przy władzy za krótko, -wszak dopiero tyle czasu ile

    I wybudowali w tym czasie więcej autostrad niż ktokolwiek przez ostatnich 50
    lat. To zaiste nieudaczniki :-)

    Nie wiem, co brałeś ale podziel się bo masz niezły towar. Ja rozumiem
    czepianie się służby zdrowia, podatków, bezrobocia, ale akurat z drogami
    obecny rząd sobie dobrze radzi.

    Ps. O jakim zadłużaniu piszesz skoro rokrocznie spada deficyt budżetowy?
    Pytam poważnie, bo co jakiś czas ktoś twierdzi, że dotacje unijne na budowę
    infrastruktury są pożyczkami i mu wychodzi że mamy straszne długi. Nie
    zrobiłeś chyba tego błędu, nie?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2012-05-30 18:10:43
    Od: "p...@b...ru" <p...@b...ru>

    On 30 Maj, 16:31, "Ergie" <e...@s...pl> wrote:
    > Użytkownik "p47"  napisał w wiadomości grup

    > I wybudowali w tym czasie więcej autostrad niż ktokolwiek przez ostatnich 50
    > lat. To zaiste nieudaczniki :-)

    Super argument! Choc lepszy jeszcze byłby, gdybyś napisał, ze wiecej
    wybudowali, niz wszyscy polscy królowie!!;-))
    PS. Takie argumenty przypominają mi przemówienia śp. Gomułki, który
    chwalił się, ze wyprodukowaliśmy iles tam telewizrów, podczas gdy
    przed wojna ich nie wytwarzaliśmy;-))

    > Nie wiem, co brałeś ale podziel się bo masz niezły towar. Ja rozumiem
    > czepianie się służby zdrowia, podatków, bezrobocia, ale akurat z drogami
    > obecny rząd sobie dobrze radzi.

    Rozumiem,- smiech to zdrowie!!

> [...]
    > infrastruktury są pożyczkami i mu wychodzi że mamy straszne długi. Nie

    Gdybym był podobnym do ciebie ignorantem w sprawach ekonomii i nie
    miał pojęcia o stopniu zadłużenia Polski to nie miałbym odwagi
    zabierać głos na temat tak obcy, bo wszak nie ma obowiązku publicznego
    ośmieszania;-)
    A więc podaję ci podstawowe wiadomości,- Tu zobaczysz ile wynosi
    zadłużenie Polski (obecnie blisko 970 miliardów zł), ile przypada tego
    na KAŻDEGO Polaka (teraz ponad 25 tys zł) i w jakim tempie on
    przyrasta:
    http://www.zegardlugu.pl/

    W czasie rządów Słońca Peru dług publiczny Polski powiększył się
    blisko 2-krotnie,nawet z uwzględnieniem kreatywnej księgowości
    licencjata Rostowskiego.!
    http://pl.wikipedia.org/wiki/D%C5%82ug_publiczny

    Wszelkie oficjalne dane sa dostepne w wielu miejscach w sieci, chocby
    na stronach Min. Finansów i budzetu państwa.
    przeczytaj je i nie grzesz więcej ignorancją!;-)

  • 4. Data: 2012-05-30 18:20:44
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 30 maja 2012 15:30:13 UTC+2 użytkownik p47 napisał:
    > Wg najnowszego raportu Światowego Forum Ekonomicznego w ocenie jakości

    Mozesz z laski swojej wypier**c z tym politycznym belkotem? Sa od tego inne grupy.
    pozdr.

    --
    Adam

  • 5. Data: 2012-05-30 18:34:50
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Ergie" <e...@s...pl> wrote in message

    > Nie wiem, co brałeś ale podziel się bo masz niezły towar. Ja rozumiem
    > czepianie się służby zdrowia, podatków, bezrobocia, ale akurat z drogami
    > obecny rząd sobie dobrze radzi.

    Przecież to nie obecny rząd ale tendencja ogólna, że trzeba drogi wybudować.
    Już od 20 lat się to dzieje i jest to tendencja, która i tak musiała
    nastąpić.

  • 6. Data: 2012-05-30 18:47:26
    Od: "p...@b...ru" <p...@b...ru>

    W dniu środa, 30 maja 2012 18:20:44 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Mozesz z laski swojej wypier**c z tym politycznym belkotem? Sa od tego inne grupy.
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam

    Odezwał się następny "młody, wykształcony, z wielkich miast";-) - zadziwia go
    ogromnie, że dyskusja nt. BUDOWANIA dróg toczy się m.in. na grupie poświęconej
    BUDOWANIU...
    -;))

  • 7. Data: 2012-05-30 18:48:52
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2012-05-30 18:47, p...@b...ru pisze:

> [...]
    ogromnie, że dyskusja nt. BUDOWANIA dróg toczy się m.in. na grupie poświęconej
    a ile tobie płacą za ten bełkot?

    michal

  • 8. Data: 2012-05-30 19:58:28
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 30 maja 2012 18:47:26 UTC+2 użytkownik p...@b...ru napisał:

> [...]
    ogromnie, że dyskusja nt. BUDOWANIA dróg toczy się m.in. na grupie poświęconej

    Wiec dyskutuj o budowaniu a nie o wojnie i tusku, trollu!

    --
    Adam

  • 9. Data: 2012-05-30 21:56:35
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    pomijająć kwestie polityczne bo jest to grupa o budowaniu,
    to autostradami tych dróg bym nie nazwał,
    polecam starsze posty gdzie kiki chyba wysyłał zdjęcia
    niezłych "kwiatków" które tam "rosną";)

    pozdro
    Wasyl

  • 10. Data: 2012-05-30 22:51:16
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message
    > pomijająć kwestie polityczne bo jest to grupa o budowaniu,
    > to autostradami tych dróg bym nie nazwał,
    > polecam starsze posty gdzie kiki chyba wysyłał zdjęcia
    > niezłych "kwiatków" które tam "rosną";)

    A jak twój remoncik Wasylku ?