  • 1. Data: 2009-11-06 09:58:20
    Temat: odkurzacz i pył z gładzi
    Od: Mamut <c...@g...com>

    witam, mam mieszkanie po zrobienu gładzi, wiekszosc pyłu pozmiatana
    ale reszte trzeba wciagnać odkurzaczem. Czy zwyklemu odkurzaczowi to
    nie zaszkodzi? Slyszalem ze ten pyl przechodzi przez te filtry i moze
    zaskodzic silnikowi itd. Prawda to ?

  • 2. Data: 2009-11-06 10:35:17
    Temat: Re: odkurzacz i pył z gładzi
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Prawda.
    Z moich prób przez dobre worki raczej nie przechodzi, ale momentalnie je zakleja, co
    wychodzi na niemal jedno.
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2009-11-06 10:37:24
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    Mamut pisze:
> [...]
    > ale reszte trzeba wciagnać odkurzaczem. Czy zwyklemu odkurzaczowi to
    > nie zaszkodzi? Slyszalem ze ten pyl przechodzi przez te filtry i moze

    Jak najbardziej. Ja tak załatwiłem odkurzacz.

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*

  • 4. Data: 2009-11-06 10:58:30
    Od: Mamut <c...@g...com>

    a takim piorącym? np jakbym chcial wypoczynek tym wyprac? Wydaje mi
    sie ze takim to raczej bezpieczne.

  • 5. Data: 2009-11-06 11:28:39
    Od: adams99 <n...@n...spam.no.problem>

    Mamut pisze:
    > a takim piorącym? np jakbym chcial wypoczynek tym wyprac? Wydaje mi
    > sie ze takim to raczej bezpieczne.

    U mnie skończyło się na wymianie odkurzacza. Stary rozkręciłem,
    wyczyściłem ale i tak działał na około 50% swojej dawnej mocy.

  • 6. Data: 2009-11-06 13:58:07
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "Mamut", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    > a takim piorącym? np jakbym chcial wypoczynek tym wyprac? Wydaje mi
    > sie ze takim to raczej bezpieczne.

    Kilka lat temu też myślałem że to dobry pomysł, z tym że użyłem zwykłego
    Wodnika bez funkcji prania. Szło ładnie do momentu gdy się odwróciłem i
    zobaczyłem co się dzieje za odkurzaczem - pył z gładzi w połączeniu z wodą
    momentalnie się spienił i odkurzacz rzygał wręcz z tyłu pianą. O dziwo po
    wysuszeniu działał normalnie, ale nie polecam łączenia odkurzacza
    wyposażonego w filtr wodny z pyłem gipsowym ;)

    Piotr Mockałło
    http://www.osiatkowania.pl

  • 7. Data: 2009-11-06 15:40:53
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    Damork wrote:
> [...]
    > tyłu pianą. O dziwo po wysuszeniu działał normalnie, ale nie polecam
    > łączenia odkurzacza wyposażonego w filtr wodny z pyłem gipsowym ;)

    do wodnika byl dolaczany plyn (ze 100-200ml) any spieniaczowy ze tak to nazwe.

    Tak czy siak poszukajcie odkurzaczy budowlanych, stakie maszyny. Wypozyczyc z
    jakies firmy typu majster klpeka narzedzia na wynajem. I robic.

  • 8. Data: 2009-11-06 21:41:15
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 6 Nov 2009 01:58:20 -0800 (PST), Mamut napisał(a):

    > witam, mam mieszkanie po zrobienu gładzi, wiekszosc pyłu pozmiatana
    > ale reszte trzeba wciagnać odkurzaczem.

    Mieszkanie? - ja po takim remoncie cały dom wymyłam mopem i było spoko. Na
    taki pył pomoże tylko mokra szmata - objechać podłogi parę razy.

    --

    Ikselka.

  • 9. Data: 2009-11-06 22:12:25
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>

    Mamut wrote:
    > ale reszte trzeba wciagnać odkurzaczem. Czy zwyklemu odkurzaczowi to
    > nie zaszkodzi? Slyszalem ze ten pyl przechodzi przez te filtry i moze
    Zaszkodzi.
    W moim Zelmerze konczy sie to zatarciem lozysk. Koszt wymiany na nowe to
    6 zl :D
    Jak przesadzisz to spalisz silnik poniewaz nie ma dobrego chlodzenia i
    pyl jest wszedzie. Zapomnij o fitrach HEPA bo zniszcza sie po pierwszych
    5 minutach.

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom

  • 10. Data: 2009-11-06 22:22:50
    Od: "doslaw" <doslaw_usunto@_totez.zlo.pl>

    Użytkownik "Mamut" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    ja po remoncie sprzatalem moim odkurzaczem
    i fakt, filtry sie zatykaly, ale szly pod wode, suszenie i dalej jazda
    a. i ma pojemnik zamiast workow

    elektorlux twincostam
    po prawie juz 2 latach od remontu ciagle dziala