  • 1. Data: 2009-06-03 08:11:46
    Temat: odległość odciągu od granicy działki
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    Zamierzam postawić na działce maszt. Maszt wymaga pozwolenia na budowę.
    Maszt utrzymywany jest za pomocą odciągów linowych. Koniec odciągu
    zakotwiony jest w gruncie /1,4 m kotwa wbita w ziemię/. W jakiej
    najmniejszej odległości od granicy z sąsiednią działką mam projektować
    miejsce wbicia takiej kotwy?

    Bogdan

  • 2. Data: 2009-06-03 08:50:19
    Temat: Re: odległość odciągu od granicy działki
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

> [...]
    > zakotwiony jest w gruncie /1,4 m kotwa wbita w ziemię/. W jakiej
    > najmniejszej odległości od granicy z sąsiednią działką mam projektować

    nie znam odpowiedzi na Twoje pytanie ale widzę to tak:
    wariant optymistyczny: w granicach działki,
    wariant pesymistyczny: 3 m od granicy,

    sprawdź czy te 3 m na odciągach zmieniają coś w Twoim projekcie

    w niedziele widziałem maszt z odciągami rozpiętymi na słupkach ogrodzenia (u
    góry!)