  • 1. Data: 2009-07-14 13:24:11
    Temat: odpływ w garażu
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Witajcie,
    we czwarte przyjeżdżają wylewkarze i muszę zrobić/kupić kratkę do
    garażu. na środku mam wyprowadzoną zasyfonowaną rurkę setkę, ale trzeba
    coś podłączyć. Podobno są jakieś liniowe odwodnienia do garaży, ale
    jedyne co widziałem, to albo takie odwodnienia zewnętrze (otwarte z 2
    stron) lub liniówki przysznicowe (choć najtańsze ACO to 490 zł za 90cm).
    Czy zlitowałaby się jakaś dobra dusza i rzuciła linkiem czego mam szukać ?
    Nie chciałbym kwadratowej kratki, tylko właśnie jakiś metrowy smok, żby
    go bezpośrednio z tą setką połączyć.

    pzdr.
    rafał

  • 2. Data: 2009-07-14 14:24:28
    Temat: Re: odpływ w garażu
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "rrr." <d...@w...or> napisał w wiadomości
    > Nie chciałbym kwadratowej kratki, tylko właśnie jakiś metrowy smok, żby go
    > bezpośrednio z tą setką połączyć.

    Potrzebujesz:
    - 1 metrową kratkę/korytko z betonem lub kompozytem
    - ~30 cm kratkę/korytko ze studzienką, z otworem na 110.

    ALE:
    - odpływ jest w poziomie
    - studzienka jest głęboka gdzies na ~30 cm.

    Moim zdaniem nie filozofuj, tylko daj normalną kratkę
    kwadratową.
    A propos - kratki kwadratowe mają już syfon w sobie.

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2009-07-14 15:54:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    rrr. wrote:
> [...]
    > trzeba coś podłączyć. Podobno są jakieś liniowe odwodnienia do
    > garaży, ale jedyne co widziałem, to albo takie odwodnienia zewnętrze
    ale te odwodneinia liniowe to sie skąłda z elementów i masz to co chcesz.

    w środku dajesz skrzynkę z osadnikiem po bokach skrzynki zwykłe na końcach
    dekielki i już.

    zobacz do katalogu ACO choćby albo do dobrego skłądu budowlanego.

  • 4. Data: 2009-07-14 18:43:58
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    rrr. pisze:
> [...]
    > Nie chciałbym kwadratowej kratki, tylko właśnie jakiś metrowy smok, żby

    Pewnym wyjściem jest ułożenie w miejscu planowanego odwodnienia jakiegoś
    wypełniacza (np. powiązane w podłużne paczki resztki styropianu) i niech
    zalewają - po związaniu wylewki wypełniacz wyciągasz i montujesz
    odwodnienie. Możesz je wtedy dokładnie spasować z wylewką, a ponadto
    odpada kupowanie na chybcika. Uzgodnij ze swoim hydraulikiem czy nie ma
    przeciwwskazań do takiego rozwiązania.

    --
    Jacek Midura

  • 5. Data: 2009-07-14 22:43:08
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik Marek Dyjor napisał:
> [...]
    > końcach dekielki i już.
    >
    > zobacz do katalogu ACO choćby albo do dobrego skłądu budowlanego.
    Dzięki bardzo. Nie wiem czy ten upał mnie zaćmił czy co. oczywiście, że
    do tych liniowych są dekle na końcach i można tak do rury. Jeszcze raz thnx.

    pozdrawiam
    rafał