  • 1. Data: 2024-09-11 22:55:42
    Temat: ogłoszenie widziałem na słupie WN
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Sprzedam dom w (tu wioska) lub zamienię na mieszkanie
    w Olsztynie z dopłatą.

    ale kto komu dopłaca?

    bo chodzić w swetrze, na parterze zimno a na piętrze ciepło
    i co rusz coś naprawiać np przecieki dachu to dziękuje postoję.

    --
    Piter

    jebać fliperów pasożytów
    hieny cmentarne

  • 2. Data: 2024-09-11 23:14:37
    Temat: Re: ogłoszenie widziałem na słupie WN
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.09.2024 o 22:55, PiteR pisze:
    > Sprzedam dom w (tu wioska) lub zamienię na mieszkanie
    > w Olsztynie z dopłatą.
    >
    > ale kto komu dopłaca?

    No jak. Mieszkania droższe niż domy teraz.

    > bo chodzić w swetrze, na parterze zimno a na piętrze ciepło
    > i co rusz coś naprawiać np przecieki dachu to dziękuje postoję.

    Bo nie umisz. Burzysz starą ruderę, stawiasz nowy dom, wywieszasz swoją
    flagę i masz "małe państwo". W bloku tego nie zrobisz :)

    --
    Pixel(R)??

  • 3. Data: 2024-09-12 00:31:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:vbt18c$drg9$1@news.icm.edu.pl>
    user Pixel(R)?? pisze tak:

    > No jak. Mieszkania droższe niż domy teraz.

    aha

    > Bo nie umisz. Burzysz starą ruderę, stawiasz nowy dom, wywieszasz
    > swoją flagę i masz "małe państwo". W bloku tego nie zrobisz :)

    hmm
    marzy mi się działka z prądem.

    --
    Piter

    jebać fliperów pasożytów
    hieny cmentarne

  • 4. Data: 2024-09-12 00:50:27
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.09.2024 o 00:31, PiteR pisze:

    > aha

    > hmm
    > marzy mi się działka z prądem.

    Noto kup jakąś działkę rolną za grosze i postaw farmę PV + dotacja :)
    Po 20 latach zapewne zmieni się plan zagospodarowania przestrzennego w
    tym czasie i za kasę z PV Po 20 latach wybudujesz sobie tam dom a potem
    umrzesz :D

    Ja zrobiłem inaczej. Kupiłem 2 działki rolne za grosze i jedną
    sprzedałem jako budowlaną, po 20 latach, po przekształceniu/planie ZGP.
    Za kasę ze sprzedanej działki wybudowałem sobie dom na drugiej, która
    też była kiedyś rolna :) Nie było wtedy PV :) Jeszcze żyję :)
    Umierając zostawię to dzieciom...Kurwa, będą miały łatwo i jak zwykle
    coś spierdolą :D i chuj z tego bo pewnie zadłużą i ktoś kupi za grosze :)

    Wniosek? Sam se wyciągaj :D

    Ja obecnie myślę, czy kupić kampera czy przyczepę...bo mnie ciągnie do
    zwiedzania ziemi (planeta). Chyba kupię jedno i drugie...bo to prostsze
    niż kupno jednego i pierdolenie, że to był błąd :D
    --
    Pixel(R)??

  • 5. Data: 2024-09-12 15:32:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:vbt6se$e4rj$1@news.icm.edu.pl>
    user Pixel(R)?? pisze tak:

> [...]
    > :) Po 20 latach zapewne zmieni się plan zagospodarowania
    > przestrzennego w tym czasie i za kasę z PV Po 20 latach wybudujesz

    Nie sądzę żebym dożył 2044 roku.

> [...]
    > Jeszcze żyję :) Umierając zostawię to dzieciom...Kurwa, będą miały
    > łatwo i jak zwykle coś spierdolą :D i chuj z tego bo pewnie

    ciekawe, że tu wiekszość rodziców ma czarne scenariusze :)

> [...]
    > ciągnie do zwiedzania ziemi (planeta). Chyba kupię jedno i
    > drugie...bo to prostsze niż kupno jednego i pierdolenie, że to był

    Kupiłem sobie nowożytny samochód. Bedę zwiedzał Francję
    i Szwajcarię w 2025r jak będzie się odróżniał od lokalnych i policja
    bedzie mnie zatrzymywac często to kupie jeszcze nowszy.

    --
    Piter

    jebać fliperów pasożytów
    hieny cmentarne

  • 6. Data: 2024-09-12 16:25:17
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.09.2024 o 15:32, PiteR pisze:
    [...]
    > ciekawe, że tu wiekszość rodziców ma czarne scenariusze :)

    No bo jak? Dzisiejsza młodzież nie potrafi sobie nawet roweru naprawić,
    nie mówiąc o reszcie. Czy to kran cieknący, przedłużacz ucięty,
    kosiarka, płot, furtka cokolwiek prostego. O naprawie samochodu to już w
    ogóle nie piszę i nie chodzi o wymianę panewek. Tych co potrafią, coraz
    mniej. Na wsiach jeszcze się tacy znajdują, co ogarniają ale w mieście
    coraz mniej.

    Kiedyś ludzie sobie domy z pustaków (własna produkcja) budowali a
    dzisiaj przyjeżdża firma i buduje. Jest prościej zadzwonić po fachowca i
    zapłacić niż ogarnąć samemu.

    --
    Pixel(R)??