  • 1. Data: 2010-05-10 21:21:13
    Temat: okna PCV - profil Triumph - opinie
    Od: "Flyte" <f...@o...pl>

    Witam,

    niedługo czeka mnie remont mieszkania. Ekipa którą wybrałem oferuje okna z
    profilem Triumph, 6 komorowe. Niestety nigdzie nie mogę znaleźć informacji nt.
    tych profili.

    Czy ktoś z Grupowiczów spotkał się z takimi oknami? jak wrażenia?
    (estetyczne/użytkowe).
    Czy mogę znaleźć gdzieś zdjęcia jak te okna wyglądają? niestety googlowanie nic
    nie znalazło.

    Pozdrawiam,

    Flyte

  • 2. Data: 2010-05-11 07:35:08
    Temat: Re: okna PCV - profil Triumph - opinie
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    On 2010-05-10 23:21, Flyte wrote:
    > Witam,
    >
    > niedługo czeka mnie remont mieszkania. Ekipa którą wybrałem oferuje okna z
    > profilem Triumph,

    hmm - a to nie przypadkiem inna branza - bielizniana?

    > 6 komorowe.

    o 2 komorowych to tam slyszalem

    > Niestety nigdzie nie mogę znaleźć informacji nt.
    > tych profili.

    A tu sprawdzales?
    http://www.triumph.com/pl/pl/index.html

    > Czy ktoś z Grupowiczów spotkał się z takimi oknami? jak wrażenia?
    > (estetyczne/użytkowe).

    Dobrze dobrane sporo pokazuja, zaslaniajac to co maja zaslonic. Bardzo
    dobrze dobrane potrafia nawet poprawic krajobraz i ogolne wrazenie
    artystyczne

    > Czy mogę znaleźć gdzieś zdjęcia jak te okna wyglądają? niestety googlowanie nic
    > nie znalazło.

    Niestety - za probe niautoryzowanego zdjecia tych profili mozna dostac w
    twarz...

    Pozdro

    Maseł