  • 1. Data: 2011-04-14 12:24:44
    Temat: orientacyjny koszt robocizny SSO
    Od: "Radarro" <r...@g...pl>

    Czesc,
    Czy ktokolwiek moze podac plus minus koszt wybudowania domu do SSO.
    Warunki:
    - lokalizacja Slask - Gliwice
    - parter, poddasze uzytkowe, garaz 2 stanowiska - razem 130m powierzchni
    uzytkowej, prosty uklad
    - pustak max 29 - mam kupiony
    - 2 pary okien naroznych, ale bez skomplikowanej budowy, podciagow itp.
    - dach 2 spadowy, 1 wykusz, dachówka ceramiczna.
    - juz zrobiona mam piwnice, strop, fundament pod garaz. Ekipa ma robic od tego
    momentu do SSO.
    - wiezba, dachówka - nie kupione
    - strop parter - pietro - porotherm

    Czekam na 3 oferty od potencjalnych wykonawcow, ale moze ktos z grubsz, plus
    minus rzuci kwota, zeby wiedziec czego sie spodziewac.

    Dzięki,
    Radarro

  • 2. Data: 2011-04-14 13:12:57
    Temat: Re: orientacyjny koszt robocizny SSO
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Radarro" napisał w wiadomości grup
    > Czekam na 3 oferty od potencjalnych wykonawcow, ale moze ktos z grubsz,
    > plus
    > minus rzuci kwota, zeby wiedziec czego sie spodziewac.

    Na robociznę za całość SSO (dom podobny) mam oferty oscylujące w granicach
    45 tys.

    Pozdr.

  • 3. Data: 2011-04-14 14:03:36
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Radarro" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > plus
    > minus rzuci kwota, zeby wiedziec czego sie spodziewac.

    Licz 5tys za kondygnacje+ 5tys za strop+ 5 tys za ścianki kolankowe i
    działowe kominy itp+ 5 tys więźba+ 6 tys pokrycie dachowe
    Razem za 25tys robocizna powinieneś kogoś znależć

  • 4. Data: 2011-04-14 18:28:10
    Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>

    ja w zeszlym roku za 132m2 parterowki bez poddasza uzytkowego ale za to ze
    skomplikowanym dachem i fikusnym wykuszem (za calosc czyli od fundamentow po
    dach do stanu SSO ) mialem oferty od 32 do 147kzl! srednio wiekszosc z ok.
    20 ofert to bylo 40-45kzl

    pozdrawienia ..:Maniek:.. gg:841630
    American dream 3,5V6 + 3,8V6=7300ccm w garazu :-)

  • 5. Data: 2011-04-14 19:45:34
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > dach do stanu SSO ) mialem oferty od 32 do 147kzl! srednio wiekszosc z ok. 20

    A co to znaczy "skomplikowany" dach? :)
    Niedaleko mnie stoi dom, z dachem częściowo mansardowym w kształcie litery L (2
    kalenice). Na godzinie 13.30 tej "elki" znajduje się kwadratowa wieża, wystająca
    o wysokość kondygnacji, uzupełniająca rzut domu do kwadratu. Na wieży jest dach
    kopertowy. Na godzinie 19.30 tej elki znajduje się wieża okrągła z dachem w
    kształcie stożka. Do tego kilka lukarn wciśniętych w "elkę".
    Większość cieśli z okolicy w ogóle nie chciało rozmawiać o wykonaniu tego dachu
    gdy tylko widzieli projekt. Mówili, że ciężko sobie ten dach wyobrazić...
    Ten co się podjął, chciał skasować prawie 2 razy więcej niż było umówione przed
    robotą...
    Robota zajęła mu kilka miesięcy (ciesółka, deskowanie i papa), termin zawalony
    był o przeszło miesiąc.

    --
    Bartek

  • 6. Data: 2011-04-15 05:56:17
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Licz 5tys za kondygnacje+ 5tys za strop+ 5 tys za ścianki kolankowe i
    > działowe kominy itp+ 5 tys więźba+ 6 tys pokrycie dachowe
    > Razem za 25tys robocizna powinieneś kogoś znależć

    Widzę, że w zachodniopomorskim mam drogo.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2011-04-15 06:52:34
    Od: "Radarro" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    KRIS:

    Mam pierwsza oferte na poziomie 42 kpln za robocizne:
    16 za parter
    26 za poddasze, wiezba, dach.

    Kris, te Twoje wyliczenia to jakie wojewodztwo / lokalizacja?

    Czekam na pozostale wyceny i bede mial jako-takie porownanie.

    Dzieki!
    R.

  • 8. Data: 2011-04-15 07:00:24
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Radarro" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 16 za parter
    > 26 za poddasze, wiezba, dach.
    >
    > Kris, te Twoje wyliczenia to jakie wojewodztwo / lokalizacja?

    Pomorskie. Ok 50km od trójmiasta

  • 9. Data: 2011-04-15 17:38:16
    Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>

    > A co to znaczy "skomplikowany" dach? :)

    a no to u mnie "troszke" mniej skomplikowany..ja mam generalnie koperte, ale
    w ksztalcie litery L i jakby przekoszona w dwoch poziomach + do tego
    jaskolke oraz 4 spadowy daszek nad okraglym wykuszem - takze napewno
    bardziej skomplikowany niz 2 spadowy :-)

  • 10. Data: 2011-04-17 11:55:05
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2011-04-14 14:24, Radarro pisze:
> [...]
    >
    > Czekam na 3 oferty od potencjalnych wykonawcow, ale moze ktos z grubsz, plus
    > minus rzuci kwota, zeby wiedziec czego sie spodziewac.

    Bez dachu do 30 do maks 35tys (mazowieckie), wiezba sam koszt materiału
    7-10tys zaleznie od skomplikowania jak pod dachowke uwaga na stalowe
    HEBy jest je masz +20tys

    --
    Najlepsze video testy i recenzje telefonów
    Ponad 10 godzin testów, 25 telefonów