  • 1. Data: 2009-07-15 19:39:44
    Temat: oświetlenie schodów na 12V
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Przyszła pora na schody. Mam kabelki w tynkach pociągnięte i teraz słyszałem
    że sa jakieś oprawki podtynkowe.
    Co wogóle polecacie na delikatne oświetlenie schodó ( co 3 stopień)
    Myślałem o niebieskich ledach :)

  • 2. Data: 2009-07-15 19:40:01
    Temat: Re: oświetlenie schodów na 12V
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > Przyszła pora na schody. Mam kabelki w tynkach pociągnięte i teraz
    > słyszałem że sa jakieś oprawki podtynkowe.
    > Co wogóle polecacie na delikatne oświetlenie schodó ( co 3 stopień)
    > Myślałem o niebieskich ledach :)

    Może Skoffy? Wydają się być fajne, na żywo nie widziałem.

    --
    Mariusz

  • 3. Data: 2009-07-15 19:53:57
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Mariusz pisze:

    > Może Skoffy? Wydają się być fajne, na żywo nie widziałem.

    Są bardzo fajne. Ja u siebie takie własnie planuje zakładać. Jedyne co
    boli to ich cena.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 4. Data: 2009-07-15 20:00:19
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> wrote:

    > Są bardzo fajne. Ja u siebie takie własnie planuje zakładać. Jedyne co
    > boli to ich cena.

    skoffy są zajebiste. wczoraj założyłem nad blatem w kuchni. w połączeniu z
    czujnikiem ruchu są dekoracyjne oraz bardzo funkcjonalne.

    --
    Bartek

  • 5. Data: 2009-07-15 20:03:40
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    dajcie jakiegos linka

  • 6. Data: 2009-07-15 20:05:05
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    http://led.skoff.pl/pl/0,0,0/index.html

  • 7. Data: 2009-07-15 20:10:32
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    ale to strasznie drogie :(
    nie ma czegoś tańszego?

  • 8. Data: 2009-07-15 20:13:22
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > ale to strasznie drogie :(
    > nie ma czegoś tańszego?

    -> Allegro
    -> LEDy wklejone w ścianę

    Niestety fajne rzeczy są drogie, taki już ten marketingowy świat.
    Mi jedyne co sie w ledach nie podoba to zimna barwa :(

    --
    Mariusz

  • 9. Data: 2009-07-15 21:31:00
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl>

    Mariusz <m...@n...net> napisał(a):

    > -> Allegro
    > -> LEDy wklejone w ścianę
    >
    > Niestety fajne rzeczy są drogie, taki już ten marketingowy świat.
    > Mi jedyne co sie w ledach nie podoba to zimna barwa :(

    Zielone ledy mają zielone światło, czerwone ledy mają czerwone światło, zimne
    ledy mają zimne światło a ciepłe ledy mają ciepłe światło. Być może tych
    ostatnich nie widziałeś.
    pzdr., PB

  • 10. Data: 2009-07-16 05:15:47
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał
    > ale to strasznie drogie :(
    > nie ma czegoś tańszego?

    na allegro w granicach 50 zł za sztukę. to chyba nie jest drogo?

    pzdry,
    /\/\\/\/