  • 1. Data: 2009-06-07 13:47:48
    Temat: panele AC4 z Leroya za 29zł - warto?
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Są w tym markecie panele Ac4 za 29zł ( normalnie trzeba dac 10 zł wiecej)
    Są to panele jakiejś niemieckiej firmy, ale mało znanej. Czy ma to
    znaczenie? Czy lepiej dac więcej i kupić Classena czy Kronopol?

  • 2. Data: 2009-06-08 09:15:03
    Temat: Re: panele AC4 z Leroya za 29zł - warto?
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Proponuję pójść np. do Komfortu i wybrać coś z AC4.
    Potem kupić ten sam model przez Allegro.
    Ja właśnie kupiłem panele z Classena za 28 zł / m2 (AC4), które w Komforcie
    kosztowały ok. 40 zł.

    Dodatkowo dokładają piankę i folię za symboliczną złotówkę.

    W sumie na 160 metrach zaoszędziłem ok. 2 000 zł.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 3. Data: 2009-06-08 10:52:30
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    wolim pisze:
> [...]
    > kosztowały ok. 40 zł.
    >
    > Dodatkowo dokładają piankę i folię za symboliczną złotówkę.
    >
    > W sumie na 160 metrach zaoszędziłem ok. 2 000 zł.

    a podaj no namiary na tego sprawdzonego sprzedace z allegro

  • 4. Data: 2009-06-08 19:53:19
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Sprawdzony jeszcze nie jest... narazie wpłaciłem zaliczkę (panele będą z
    montażem).

    Ale jest kilku sprzedawców na allegro, którzy mają panele w dobrej cenie,
    np:

    http://www.allegro.pl/sklep/7698704_podlogi_abak
    http://www.allegro.pl/sklep/6551420_swiat_paneli_per
    fect_dabrowa_gornicza
    23396

    Chyba wszyscy z górnego śląska... to jakieś zagłębie paneli jest chyba...

    Pozdro,
    /\/\\/\/

  • 5. Data: 2009-06-09 10:09:46
    Od: p...@g...com

    On 8 Cze, 21:53, "wolim" <n...@t...pisz> wrote:
> [...]
    > montażem).
    >
    > Ale jest kilku sprzedawców na allegro, którzy mają panele w dobrej cenie,

    _dabrowa_gorn...http://www.allegro.pl/show_user_auct
    ions.php?uid=11323396

    > Chyba wszyscy z górnego śląska... to jakieś zagłębie paneli jest chyba...
    >
    > Pozdro,
    > /\/\\/\/

    Ja wypróbowałem firmę Świat Paneli "Perfect" z Mysłowic (to może być
    jedna firma z tą z Dąbrowy Górniczej, ale nie ma pewności). Panele
    wczoraj zamontowane (gratis), jak na mnie idealnie, panowie bardzo
    profesjonalni i eleastycznie jesli chodzi o szczegóły. Zarówno panele,
    jak i wszystkie dodatki (wysokiej klasy) sporo tańsze niż np. w
    Komforcie, a jeszcze nie płaciłem za montaż. Listwy dobrali idealnie
    pod kolor i wzór paneli.