  • 1. Data: 2012-02-11 13:18:12
    Temat: plamy na blacie frontowym szafek
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Witam.
    Drzwiczki szafek kuchennych są wykończone materiałem, który
    podatny jest na przyjmowanie plam, jak na zdjęciu.
    Nie robię ich specjalnie, dotykając rękami popranymi w tłuszczu :-)
    https://picasaweb.google.com/110636404017483245604/D
    zrzwi_szafki#5707861238262185058
    Są to tłuste plamy, które trudno zmyć.
    Używając "ludwika" nie da się ich ładnie wymyć, raczej "rozciągają" się.
    Mimo wycierania na cucho nie wygląda to ładnie.
    Nie udało mi się znaleźć metody na pokonanie plam ciągle nowo powstających.
    Zastanawiam się wobec tego nad pomalowaniem frontów szafek.
    Jak powinnam przygotować te blaty do malowania i czym radzicie
    pomalować, aby nie powtórzyła się sytuacja.

    Pozdrawiam Krycha.
    --
    "...kiedy autorytet ma poglądy inne niż środowisko, środowisko nie
    zmienia poglądów, zmienia autorytet.."

  • 2. Data: 2012-02-11 13:26:03
    Temat: Re: plamy na blacie frontowym szafek
    Od: Konrad Karpieszuk <k...@g...pl>

    Dnia Sat, 11 Feb 2012 14:18:12 +0100, Krycha napisał(a):

    > Zastanawiam się wobec tego nad pomalowaniem frontów
    > szafek.
    > Jak powinnam przygotować te blaty do malowania i czym radzicie
    > pomalować, aby nie powtórzyła się sytuacja.

    to mi wyglada na okleinę, tak? zatem zedrzyj ją, kup nową i naklej. nie
    ma sensu po tym malowac.

    btw. mozna wykrecic drzwiczki, zaniesc do zakladu stolarskiego i nakleją
    nową za kilka(dziesiat) zlotych.

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk \n http://tradematik.pl

  • 3. Data: 2012-02-11 13:44:18
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-02-11 14:26, Konrad Karpieszuk pisze:
    (...)

    > btw. mozna wykrecic drzwiczki, zaniesc do zakladu stolarskiego i nakleją
    > nową za kilka(dziesiat) zlotych.

    Ooo, ten pomysł podoba mi się, że też ja ciągle jestem nastawiona
    na "zosię samosię".

    Krycha.