-
1. Data: 2016-11-07 16:12:37
Temat: plyta gazowa - montaz a gwarancja?
Od: "abn140" <a...@g...com>
witam
chce kupic plyte gazowa, zwykla, pod butle 11 l.
pani sprzedajaca w zacnym sklepie poinformowala mnie ze gwarancja na taka
kuchnie
jest zalezna od tego czy zamontuje ja 'gazownik' czy nie....
yyyy?
wymiana 4 dysz i podlaczenie weza to jest takie hallo ze wymaga uprawnien
gazowniczych czy jak to sie tam zwie...?
no nawet jesli tak - to czy producent, sklep, moga sie wysrac na gwarancje
jesli podlacze to sam?
thx....
-
2. Data: 2016-11-07 17:37:12
Temat: Re: plyta gazowa - montaz a gwarancja?
Od: "Uzytkownik" <a...@s...pl>
abn140 wrote:
> witam
> chce kupic plyte gazowa, zwykla, pod butle 11 l.
> pani sprzedajaca w zacnym sklepie poinformowala mnie ze gwarancja na
> taka kuchnie
> jest zalezna od tego czy zamontuje ja 'gazownik' czy nie....
> yyyy?
> wymiana 4 dysz i podlaczenie weza to jest takie hallo ze wymaga
> uprawnien gazowniczych czy jak to sie tam zwie...?
> no nawet jesli tak - to czy producent, sklep, moga sie wysrac na
> gwarancje jesli podlacze to sam?
> thx....
Sama wymiana dysz z g.ziemnego na g.płynny nie stanowi wielkiej filozofi.
Natomiast po wymianie tych dysz należy wyregulowac/ustawić prawidlowe
spalanie, a tu już musi sie na tym ktoś znać, w tym przypadku "gazownik" z
uprawnieniami. Przy okazji sprawdzi prawidłowóśc podłaczenia redukora i
szczelnośc instalacji.
Pzdr.
-
3. Data: 2016-11-07 17:41:45
Temat: Re: plyta gazowa - montaz a gwarancja?
Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
On 2016-11-07 16:12, abn140 wrote:
> no nawet jesli tak - to czy producent, sklep, moga sie wysrac na gwarancje
> jesli podlacze to sam?
Gwarancja to jest *dobrowolna* umowa na zasadach ustalonych przez
*gwaranta*.
Może być na przykład obowiązek deklamacji wierszyka pod groźbą
nieuwzględnienia gwarancji ;-)
Ale oczywiście nie masz obowiązku korzystania z gwarancji - możesz użyć
niezgodności z umową jeśli to zakup konsumencki.
Piotrek
-
4. Data: 2016-11-07 19:49:04
Temat: Re: plyta gazowa - montaz a gwarancja?
Od: Dawid <x...@n...pl>
W dniu 2016-11-07 o 17:41, Piotrek pisze:
>
> Ale oczywiście nie masz obowiązku korzystania z gwarancji - możesz użyć
> niezgodności z umową jeśli to zakup konsumencki.
>
> Piotrek
>
Tylko wtedy żaden serwisant nie przyjedzie na naprawę do domu i trzeba
zatargać sprzęt do sklepu i czekać.
Takie małe utrudnienie.