  • 1. Data: 2013-04-23 08:14:02
    Temat: podatek od kostki a wykonanie tarasu
    Od: a...@g...com

    Witam,
    mam domek i przy nim chce zrobić taras z kostki brukowej o wymiarach 2,75 x 9 metrów.
    Ostatnio dowiedziałem się, że ma być wprowadzony podatek od powierzchni utwardzonych
    (płyta odbojowa, taras na gruncie, wszelkiego rodzaju powierzchnia utwardzona) i od
    powierzchni dachu. (może ktoś wie więcej an ten temat???)
    Taras ma być dwupoziomowy, znaczna część tarasu będzie na poziomie podłogi w
    domu(wyżej od poziomu gruntu), powierzchnia 3,4 x 2,75 chce aby była na poziomie
    gruntu (oczywiście będą 3 małe schodki między poziomami). Ze względu na trwałość
    chciałem taras zrobić właśnie z kostki brukowej.
    Ze względu na podatek teraz zacząłem kombinować, jak w przyszłości zmniejszyć
    podatek.
    Wymyśliłem coś takiego, część tarasu która będzie na poziomie gruntu została by
    wykonana z kostki brukowej, pozostała była by wylana z betonu i wyłożona cienką
    kostka brukową. Tylko mam teraz pytanie, czy z technicznego punktu widzenia można to
    jakoś sensownie wykonać?

    Z góry dziękuje za odpowiedzi, pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-04-23 14:54:12
    Temat: Re: podatek od kostki a wykonanie tarasu
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 22 Apr 2013 23:14:02 -0700 osobnik zwany andrzej.chrzan
    napisał:

    > Witam,
    > mam domek i przy nim chce zrobić taras z kostki brukowej o wymiarach
    > 2,75 x 9 metrów. Ostatnio dowiedziałem się, że ma być wprowadzony
    > podatek od powierzchni utwardzonych

    a jest gdzieś ostateczna wersja tego projektu? Bo bez znajomości sczegółów
    to wróżenie z fusów

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2013-04-25 09:47:20
    Od: a...@g...com

    Tutaj jest kilka artykułów na ten temat, tzw. podatek od deszczu.

    http://podatki.wp.pl/kat,104132,title,Samorzady-wpro
    wadzaja-podatek-od- deszczu,wid,13700550,wiadomosc.html?ticaid=110791

    http://www.muratorplus.pl/technika/kanalizacja-i-odw
    odnienia/podatek-deszczowy-czyli-kontrowersyjny-spos
    ob-zasi lania-gminnego-budzetu_76608.html

    http://www.tvr24.pl/wiadomosc-Podatek_od_deszczu_i_s
    niegu_Kto_wie-1826 .html

    Ale widzę, że zrobienie tarasu wylewanego pokrytego płytkami na 75% nie uchroni mnie
    przed podatkiem.

  • 4. Data: 2013-04-25 11:21:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 25 Apr 2013 00:47:20 -0700 osobnik zwany andrzej.chrzan
    napisał:

    > Tutaj jest kilka artykułów na ten temat, tzw. podatek od deszczu.
    >
    > http://podatki.wp.pl/kat,104132,title,Samorzady-wpro
    wadzaja-podatek-od-
    > deszczu,wid,13700550,wiadomosc.html?ticaid=110791

    "Opłatą obarczony jest każdy, kto podłączony jest do kanalizacji miejskiej
    i odprowadza do niej wody opadowe"

    masz dom z rynnami podłączonymi do kanalizacji miejskiej?

  • 5. Data: 2013-04-26 12:53:43
    Od: a...@g...com

    > masz dom z rynnami podłączonymi do kanalizacji miejskiej?

    Nie mam, mieszkam na wsi. Na wsi będą to inaczej liczyć bez względu na to czy będę
    podłączony do sieci czy nie. Woda i tak płynie do rzeki.

  • 6. Data: 2013-04-26 13:25:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 26 Apr 2013 03:53:43 -0700 osobnik zwany andrzej.chrzan
    napisał:

    > Nie mam, mieszkam na wsi. Na wsi będą to inaczej liczyć bez względu na
    > to czy będę podłączony do sieci czy nie. Woda i tak płynie do rzeki.

    według linków jakie podałeś to nie