  • 1. Data: 2011-04-06 10:45:48
    Temat: podłączanie kuchenki gazowej
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Czy u nas dozwolone jest podłączenie kuchenki gazowej czymś bardziej
    elastycznym/naginalnym niż na sztywno rurami i kształtkami? Tak jak widać na
    amerykańskich filmach?
    Jeżeli jest to dozwolone to możecie coś polecić?
    No chyba że normy jakieś zabraniają u nas takich podłączeń.

  • 2. Data: 2011-04-06 10:47:44
    Temat: Re: podłączanie kuchenki gazowej
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 06.04.2011 12:45, frank drebin pisze:
> [...]
    > widać na amerykańskich filmach?
    > Jeżeli jest to dozwolone to możecie coś polecić?
    > No chyba że normy jakieś zabraniają u nas takich podłączeń.

    Z tego co mi wiadomo to wymagane teraz jest podłączenie elastyczne, a
    zabronione jest sztywne.

  • 3. Data: 2011-04-06 13:46:19
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Albercik wrote:

    > Z tego co mi wiadomo to wymagane teraz jest podłączenie elastyczne, a
    > zabronione jest sztywne.

    nie wiem jak z zabranianiem ale znalazłem węże na allegro i są atestowane,
    więc po problemie.

  • 4. Data: 2011-04-06 14:34:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    frank drebin wrote:

    > nie wiem jak z zabranianiem ale znalazłem węże na allegro i są
    > atestowane, więc po problemie.

    dokładnie...

    zauważ ze sa dwa rodzaje węży zwykłę i szybkozłaczem, można łątwo kuchenę
    wypiąć.

  • 5. Data: 2011-04-06 14:34:56
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-06 12:47, Albercik pisze:

    > Z tego co mi wiadomo to wymagane teraz jest podłączenie elastyczne, a
    > zabronione jest sztywne.

    Coś u mnie w domu było z tym podłączeniem dokładnie nie pamiętam - ale
    serwisant od pieca nie odebrał go bo coś tam było zgrzewane, a powinno
    być spawane - bądź odwrotnie. Skończyło się na wyrzuceniu łącza stałego
    i podłączeniu wężem atestowanym do gazu.

    Ariusz

  • 6. Data: 2011-04-06 18:23:01
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Marek Dyjor wrote:

    > dokładnie...
    >
    > zauważ ze sa dwa rodzaje węży zwykłę i szybkozłaczem, można łątwo
    > kuchenę wypiąć.

    dzięki, szybkozłączka to dobry pomysł