  • 1. Data: 2011-04-13 19:52:12
    Temat: podlaczenie licznika
    Od: "WHYSKY" <w...@w...pl>

    Tesciowa mieszka w bloku. Jakas ekipa w calej klatce przenosi liczniki pradu
    na klatke schodowa.
    Czy jest jakas norma mowiaca ze przewod od licznika do mieszkania powinien
    isc w bruzdzie .
    monterzy zalozyli koryta z pcv i chca kable polozyc natynkowo.

  • 2. Data: 2011-04-13 20:12:20
    Temat: Re: podlaczenie licznika
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2011-04-13 21:52, WHYSKY pisze:
> [...]
    > isc w bruzdzie .
    > monterzy zalozyli koryta z pcv i chca kable polozyc natynkowo.

    Nie ma normy, w korytkach jest szybciej, mniej się brudzi niż przy kuciu
    i się brygada nie narobi, że wygląda fatalnie to co .... Pewnie taki był
    wymóg przetargu iż ma działać a nie być ładnie, myślę że jak teściowa
    pogada z magikami to jej te przewody schowają pod tynk, a do tego
    jeszcze wszystko zatynkują i pomalują. Ale wiadomo jak to za komuny
    bywało, trzeba to będzie robić po godzinach a nadgodziny kosztują.
    Spółdzielnie, pewnie to "wali" jak idą kable, prezes tam nie mieszka,
    ważne aby mieszkania były podłączone i spełniony wymóg przeniesienia
    urządzeń pomiarowych na zewnątrz (to akurat wymóg ustawy czy rozporządzenia)

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 3. Data: 2011-04-13 20:12:59
    Od: Olo <w...@j...cy>

  • 4. Data: 2011-04-13 20:21:23
    Od: "WHYSKY" <w...@w...pl>

> [...]
    > podłączone i spełniony wymóg przeniesienia urządzeń pomiarowych na
    > zewnątrz (to akurat wymóg ustawy czy rozporządzenia)

    Dzieki, no to tesciowa bedzie musiala z tym zyc :))

  • 5. Data: 2011-04-14 06:46:51
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "WHYSKY" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > isc w bruzdzie .
    > monterzy zalozyli koryta z pcv i chca kable polozyc natynkowo.

    Bo widocznie tesciowa tak sie zgodziła.
    Oczywiściem pisząc teściowa mam na myśli wspólnotę która to zleca takie
    prace i do której to wspólnoty zapewne tesciowa nalezy.

    Krzysiek

  • 6. Data: 2011-04-14 07:33:22
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    Kris wrote:
> [...]
    > Oczywiściem pisząc teściowa mam na myśli wspólnotę która to zleca
    > takie prace i do której to wspólnoty zapewne tesciowa nalezy.

    Znając życie to zrobienie tego estetycznie wiązało się z malowaniem klatek.
    A jesli trzeba było dorzucić 50 zeta od rodziny bo inaczej zabraknie np. na
    cieknący dach to każdy powiedziła ze jakiś z tym będzie żył. Więc jest jak
    jest.

  • 7. Data: 2011-04-14 07:58:25
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Marek P." <q...@a...pl> napisał w wiadomości
    > A jesli trzeba było dorzucić 50 zeta od rodziny bo inaczej zabraknie np.
    > na cieknący dach to każdy powiedziła ze jakiś z tym będzie żył. Więc jest
    > jak jest.

    Pewnie masz racje.
    Ale dużo zalezy tez od zarządu wspólnoty
    Wspólnota ma mozliwość zaciągnięcia kredytu który będzie splacany z funduszu
    remontowego
    Wspólnota bloku w którym mam mieszkanie kilka lat temu zaciagneła kredyt na
    wymiane dachu, spłacilismy go, dwa lata temu zaciągneliśmy kolejny na
    ocieplenie, elewacje, wymiane instalacji na klatce schodowej i remont
    generalny tej klatki. I bez problemu jest spłacany, dom wyremontowany,
    wszedzie ładnie czysto. Dla lokatorów to nie wiazało sie z żadnymi
    dodatkowymi kosztami Wpłacamy chyba coś koło 1,5zł za mkw mieszkania na
    fundusz remontowy i aktualnie nawet uwzględniając spłaty rat kredytu na
    funduszu sa wolne środki w razie konieczności jakiś bieżących napraw

  • 8. Data: 2011-04-14 07:59:23
    Od: "WHYSKY" <w...@w...pl>

    > Bo widocznie tesciowa tak sie zgodziła.
    > Oczywiściem pisząc teściowa mam na myśli wspólnotę która to zleca takie
    > prace i do której to wspólnoty zapewne tesciowa nalezy.

    Nalezy, pewnie jest jak piszesz. Tyle ze klatka byla malowana 30 lat temu i
    chyba po wymianie tej instalacji beda ja odnawiac.
    Wyjdzie piekny rzyg :((

  • 9. Data: 2011-04-14 08:04:11
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Nalezy, pewnie jest jak piszesz. Tyle ze klatka byla malowana 30 lat temu
    > i chyba po wymianie tej instalacji beda ja odnawiac.
    > Wyjdzie piekny rzyg :((

    To zarząd wsopólnoty za dupę i niech doprecyzują zakres robót

    Krzysiek

  • 10. Data: 2011-04-14 09:45:56
    Od: yarecky <n...@o...pl>

> [...]
    > isc w bruzdzie .
    > monterzy zalozyli koryta z pcv i chca kable polozyc natynkowo.

    Kabelki natynkowo, aby było je widać i by było widać ewentualne "przeróbki".

    Yarecky.