  • 1. Data: 2009-03-23 11:45:13
    Temat: podłoga pod saune
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Chcę zbudować saunę z drewna w takim miejscu
    http://www.voila.pl/394/8hum6/?1
    i chodzi mi o wykonanie podłogi.
    Pomiędzy leszczynami jest goła ziemia 1,7x2 m
    jak się do tego zabrać ? Wylewka, styropian, jakaś folia, papa ?
    Co i jak wykonywać ? Najlepiej w kilku zdaniach, krok po kroku.
    Piec do sauny będzie taki:
    www.allegro.pl/item578407552_piec_piecyk_koza_szamot
    owy_super_grzanie_do_90m_2.html

  • 2. Data: 2009-03-23 12:13:47
    Temat: Re: podłoga pod saune
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Chcę zbudować saunę z drewna w takim miejscu
    > http://www.voila.pl/394/8hum6/?1

    Ale ta gałąż będzie ci przeszkadzać...

    > i chodzi mi o wykonanie podłogi.

    Cztery trelinki, ew. cztery słupki betonowe
    20x20 cm wylane na 80 cm w ziemi, wystające na 25 cm,
    Na tym opierasz 2 baliki 10x10 cm, ew. 12x12 cm,
    na to w poprzek deski calówki.

    Między beton a drewno - izolacja z podwojnie zlozonego
    kawalka papy.

    > jak się do tego zabrać ? Wylewka, styropian, jakaś folia, papa ?

    Chyba przerost forny. I tak na podłoge pojda deski..

    > www.allegro.pl/item578407552_piec_piecyk_koza_szamot
    owy_super_grzanie_do_90m_2.html

    Nie wyglada to na piec saunowy, ale moze... :)

    pozdrawiam
    pluton

  • 3. Data: 2009-03-23 16:16:58
    Od: "atman" <r...@w...pl>