  • 1. Data: 2024-06-03 08:16:21
    Temat: polskie miasta są małe
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    nawet na Ukrainie Lwów 800 tys, Charków 1.5 mln, Kijów chyba ze 3mln
    Polacy siedzą na wsi? Po różnych szemranych miasteczkach?

    --
    Piter

    jebać fliperów pasożytów
    hieny cmentarne

  • 2. Data: 2024-06-03 09:30:59
    Temat: Re: polskie miasta są małe
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 03.06.2024 08:16, PiteR wrote:
    > nawet na Ukrainie Lwów 800 tys, Charków 1.5 mln, Kijów chyba ze 3mln
    > Polacy siedzą na wsi? Po różnych szemranych miasteczkach?

    Ale co znaczy "nawet na Ukrainie"? Patrząc na etapy rozwoju, wydaje się
    że najpierw ludzie przemieszczali się do miast, a potem trend się
    ponownie odwraca - i tak się dzieje w Polsce. Ukraina jest w rozwoju na
    wcześniejszym etapie więc wszystko się zgadza.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 3. Data: 2024-06-03 09:52:50
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 3.06.2024 o 08:16, PiteR pisze:
    > nawet na Ukrainie Lwów 800 tys, Charków 1.5 mln, Kijów chyba ze 3mln
    > Polacy siedzą na wsi? Po różnych szemranych miasteczkach?

    Szemrany to jest Pruszków, moje miasto (bielsko-Biała) nie jest
    szemrane, jest prężnym ośrodkiem z przemysłem, ładnym położeniem a
    jednocześnie jest na tyle mobilne że do centrum dojeżdżam w niecałe
    15minut mieszkając na peryferiach.

    --
    Janusz