  • 1. Data: 2009-09-02 06:50:24
    Temat: przesadzanie iglaków
    Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl>

    lepiej teraz przesadzić iglaste czy na wiosnę.Muszę zmienić im miejsce
    rosną już trzy lata ,kiedyś przesadzałam świerk we wrześniu i na
    wiosnę zamiast rosnąć zbrązowiał i usechł.Był dobrze podlewany nic nie
    pomogło.Podczas przesadzania bryła ziemi się trochę obsypała.

  • 2. Data: 2009-09-02 13:04:57
    Temat: Re: przesadzanie iglaków
    Od: Melisa <a...@w...pl>

    Wanda Ch. pisze:
    > lepiej teraz przesadzić iglaste czy na wiosnę.(...)

    Po 15-tym października.

    M.

  • 3. Data: 2009-09-02 16:39:53
    Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...eu>

    Użytkownik "Melisa" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Po 15-tym października.

    Po 15 października przesadzamy liściaste.
    Iglaki najlepiej przesadzać w połowie września. Wzrost już mają zakończony,
    a do zimy jest sporo czasu i mogą odbudować część korzeni uszkodzonych przy
    przesadzaniu. Wiosną zaświeci słoneczko i mają już czym pobierać wodę.

    Pozdrawiam
    Leszek

  • 4. Data: 2009-09-02 16:42:02
    Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...eu>

    Użytkownik "Wanda Ch." <w...@t...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    Może był za dobrze podlewany i korzenie przegniły. Już spotykałem takie
    przypadki :(

    Pozdrawiam
    Leszek

  • 5. Data: 2009-09-04 09:24:46
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > lepiej teraz przesadzić iglaste czy na wiosnę.Muszę zmienić im miejsce

    W okolicach 1 listopada (a moze 10 listopada ?) 2008 przesadzilem
    kilkanascie sosenek, niektore byly do pasa wysokie.

    99% sie przyjelo.

    pozdrawiam
    pluton

  • 6. Data: 2009-09-04 12:42:18
    Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com>

    pluton wrote:

    > W okolicach 1 listopada (a moze 10 listopada ?) 2008 przesadzilem
    > kilkanascie sosenek, niektore byly do pasa wysokie.
    >
    > 99% sie przyjelo.

    Żeby mogło przyjąć się 99%, musiałbyś przesadzić co najmniej 100 :-)
    Jeśli np. przesadzasz 20 i jedna się nie przyjmie, to przyjęło się tylko
    95%.

    Pozdrowienia,
    Michał

  • 7. Data: 2009-09-10 07:52:21
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Żeby mogło przyjąć się 99%, musiałbyś przesadzić co najmniej 100 :-)
    > Jeśli np. przesadzasz 20 i jedna się nie przyjmie, to przyjęło się tylko
    > 95%.

    Slusznie. Chcialem jedynie podkreslic wysoka 'przyjmowalnosc'.
    Ale jak wiadomo wskaznik struktury jako pojecie statystyczne
    ma rowniez swoj rozklad i swoja wariancje (dyspersje), tak ze

    19/20 to nie 95/100 ale 95/100 +- 0.05

    pozdrawiam
    pluton

  • 8. Data: 2009-09-10 10:55:57
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "pluton" zapętlił sakramencko:

    > Slusznie, Ale jak wiadomo wskaznik struktury jako pojecie statystyczne
    > ma rowniez swoj rozklad i swoja wariancje (dyspersje), tak ze
    >
    > 19/20 to nie 95/100 ale 95/100 +- 0.05

    Echchchchch, a ja jak ten zwykły, nieuświadomiony ciul sadziłem do tej pory
    wszystko łopatą ;-((((

    zdroofka Johnny

  • 9. Data: 2009-09-10 11:43:47
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Echchchchch, a ja jak ten zwykły, nieuświadomiony ciul sadziłem do tej
    > pory wszystko łopatą ;-((((

    Było szpadlem ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 10. Data: 2009-09-10 12:38:13
    Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com>

    pluton wrote:

> [...]
    > Ale jak wiadomo wskaznik struktury jako pojecie statystyczne
    > ma rowniez swoj rozklad i swoja wariancje (dyspersje), tak ze

    No to ustalmy, że przyjmowalność jest 0.5 +- 0.5 :-)

    Pozdrowienia,
    Michał