  • 1. Data: 2010-06-26 07:43:49
    Temat: przyklejanie (dużej) glazury
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Witam
    Mam płytki 32x90cm Okleić mam nimi WC zbudowany z płyt GK na ruszcie.
    Jaki dobrać klej do tego?
    Ścianki z GK mimo wszystko wykazują jakieś drgania, sedes podwieszony na stelażu.Boje
    sie o ew
    pekanie kafli.Mimo,ze mają 1 cm grubości.
    Położone będą bezfugowo.
    Jaki dobrać do tego klej?
    Elastyczny, czy wręcz przeciwnie?
    Ściany gruntować czy dać sobie spokój?
    Pozdr.
    R.

  • 2. Data: 2010-06-26 09:48:42
    Temat: Re: przyklejanie (dużej) glazury
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ścianki z GK mimo wszystko wykazują jakieś drgania, sedes podwieszony na
    > stelażu.Boje sie o ew pekanie kafli.Mimo,ze mają 1 cm grubości.

    Sciany gruntowac i uzyc kleju przeznaczonego do plytek wielkoformatowych.
    Wejdz na strone np. Mapei i poczytaj o klejach. Wiekszosc tanich klejow ma
    ograniczenia do plytek 30x30. Ja kleilem Adesilexem P9, ale sprawdz, czy
    nadaje sie do Twojego rozmiaru. Jak dla mnie klej bardzo dobry. Przy
    skuwaniu z posadzki odrywal sie razem z betonem, nie wciaga plytek mimo
    przekroczenia grubosci, nie splywa ze sciany, w sumie jak narazie polecam.

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2010-06-27 19:16:25
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sat, 26 Jun 2010 09:43:49 +0200, Rentier <f...@g...com>
    wrote:

> [...]
    stelażu.Boje sie o ew
    >pekanie kafli.Mimo,ze mają 1 cm grubości.

    elastyczny lub "ekstraelastyczny" + spradzic w opisie kleju, jakie
    daja mu ograniczenia rozmiaru plytek.

    pozdarwiam,
    Cyb