  • 1. Data: 2011-07-14 09:36:20
    Temat: rachunki ze prąd
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    otrzymałem rachunek za prąd za lipiec mam do zapłaty 31 zł a wraz z
    lipcowym dostałem na Sierpień i mam do zapłaty 99 zł, z czego to wynika
    skoro jeszcze mamy połowę Lipca ??

  • 2. Data: 2011-07-14 09:55:44
    Temat: Re: rachunki ze prąd
    Od: "IYIS" <m...@o...pl>

    > lipcowym dostałem na Sierpień i mam do zapłaty 99 zł, z czego to wynika
    > skoro jeszcze mamy połowę Lipca ?

    Obstawiam 2 opcje :

    1.To co nazywasz rachunkiem za lipiec może być dopłatą za półroczny okres
    płacony z niedoszacowanych prognoz.
    2.Rachunek za lipiec jest rzeczywiście rachunkiem za lipiec a jest niższy ze
    względu
    na nadpłatę w poprzednim półroczu.

    IYIS

  • 3. Data: 2011-07-14 10:36:48
    Od: Kell a <k...@n...com>

    Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał(a):

    >otrzymałem rachunek za prąd za lipiec mam do zapłaty 31 zł a wraz z
    >lipcowym dostałem na Sierpień i mam do zapłaty 99 zł, z czego to wynika
    >skoro jeszcze mamy połowę Lipca ??

    To sie nazywa rachunek prognozowany i w Polsce jest od wielu lat juz.

  • 4. Data: 2011-07-14 13:46:07
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości
    > otrzymałem rachunek za prąd za lipiec mam do zapłaty 31 zł a wraz z
    > lipcowym dostałem na Sierpień i mam do zapłaty 99 zł, z czego to wynika
    > skoro jeszcze mamy połowę Lipca ??

    Za żadne skarby nie próbuj nawet z tym pytaniem zgłosic się do twojego
    dostarczyciela energii elektrycznej. Wiadomo bowiem powszechniue, że ONI
    takich pytających najpierw porywają, a potem pieką i zjadają;-)

  • 5. Data: 2011-07-14 16:22:37
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-07-14 11:55, IYIS pisze:

> [...]
    > 2.Rachunek za lipiec jest rzeczywiście rachunkiem za lipiec a jest niższy ze
    > względu na nadpłatę w poprzednim półroczu.

    Przy czym - żeby jeszcze bardziej zamieszać - wcale niekoniecznie
    rachunek płatny _w_ lipcu musi być rachunkiem za lipiec :) Ja np. płacę
    w lipcu za okres 1-30.06.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
    Jak nie pisać po angielsku

  • 6. Data: 2011-07-14 20:45:11
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    > To sie nazywa rachunek prognozowany i w Polsce jest od wielu lat juz.
    to nie lepiej już robić rozliczenia o faktyczne zużycia niż robić takie
    prognozuwki ??

  • 7. Data: 2011-07-15 09:28:15
    Od: gary <g...@c...pl>

    W dniu 2011-07-14 22:45, Gupik pisze:
    > to nie lepiej już robić rozliczenia o faktyczne zużycia niż robić takie
    > prognozuwki ??
    a jak myślisz, welektrownia woli dostawać pieniądze z góry czy z dołu :)
    Jak masz nadpłatę to pieniążki procentują na ich koncie (a jest tego sporo)

  • 8. Data: 2011-07-15 12:34:42
    Od: "JeSt" <o...@w...eu>

    Użytkownik "Gupik" napisał w wiadomości grup

    > To sie nazywa rachunek prognozowany i w Polsce jest od wielu lat juz.
    to nie lepiej już robić rozliczenia o faktyczne zużycia niż robić takie
    prognozuwki ??

    Zapłacisz za dodatkowe odczyty co miesiąc?
    Poczekaj na system zdalnego pomiaru
    to będziesz miał na bieżąco ale ze 30% drożej
    i jeszcze powspominasz dobre czasy rachunków prognozowanych.

  • 9. Data: 2011-07-15 20:24:29
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    > Zapłacisz za dodatkowe odczyty co miesiąc?
    > Poczekaj na system zdalnego pomiaru
    > to będziesz miał na bieżąco ale ze 30% drożej
    > i jeszcze powspominasz dobre czasy rachunków prognozowanych.

    a czy nie można podać odczytu własnego, np. przez stronkę ZE , czy
    naprawdę musi ktoś latać ??

  • 10. Data: 2011-07-15 22:50:29
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał(a):

    >a czy nie można podać odczytu własnego, np. przez stronkę ZE , czy
    >naprawdę musi ktoś latać ??

    Mozna i pierwsze testy wlasnie sie odbywaja (odbyly).
    Z tym, ze nie samemu sie podaje, a jest to automatycznie zczytywane.