  • 1. Data: 2010-12-01 12:52:17
    Temat: regulacja okien Jezierski
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    czy to normalne że mam okna od roku i juz mi wieje
    Ciągle otwieram , cos kręce i juz mnie to wkurza. Czy to tak ma być?

  • 2. Data: 2010-12-01 12:57:25
    Temat: Re: regulacja okien Jezierski
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Rafał napisał:
    > czy to normalne że mam okna od roku i juz mi wieje
    > Ciągle otwieram , cos kręce i juz mnie to wkurza. Czy to tak ma być?

    NIe, tak nie ma być - może po prostu ciągle kręcąc coś spieprzyłeś :)
    zadzwoń do Jeziera i niech przyjadą poprawić.
    u mojego sąsaiada po 2 latach przyjechali bez problemu.

    rafał

  • 3. Data: 2010-12-01 16:28:07
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote in message
    > czy to normalne że mam okna od roku i juz mi wieje
    > Ciągle otwieram , cos kręce i juz mnie to wkurza. Czy to tak ma być?

    Pewnie w profile wsadzili ci niepasujące wkładki zbrojące. Tam w plastykach
    wtyka sie takie dopasowane profile stalowe. Przeważnie wkładają byle co i
    takie teraz efekty.
    Popatrz po wkrętach na ramach okien czy nie ciągną plastiku do
    niedopasowanego wewnetrznego profilu. Jeśli tak to zgłoś oszustwo.

  • 4. Data: 2010-12-01 19:22:51
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    maja przyjechać ale do 14 dni :(

  • 5. Data: 2010-12-01 20:23:59
    Od: s_13 <s...@i...pl>

> [...]
    > Popatrz po wkrętach na ramach okien czy nie ciągną plastiku do
    > niedopasowanego wewnetrznego profilu. Jeśli tak to zgłoś oszustwo.

    a czytałeś temat posta... to Jezierski, a nie pan Czesio... chyba, że
    to jednak pan Czesio "Jezierski"... a nie Jezierski...:-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 6. Data: 2010-12-01 20:31:23
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > czy to normalne e mam okna od roku i juz mi wieje
    > Ci gle otwieram , cos kr ce i juz mnie to wkurza. Czy to tak ma by ?

    ale co znaczy wieje? czujesz powiew powietrza skądś? bo może to jest
    cyrkulacja opadającego powietrza po szybie... dobra, nie mądrzę się
    już... ale Jezierski utrzymuje raczej jakość, jeśli coś nie tak, to
    bardziej prawdopodobny jest wadliwy montaż okien...

    pozdrawiam
    s_13

  • 7. Data: 2010-12-02 09:01:06
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    w salonie mam ona stałe i balkonowe i od nich nie czuje zimna
    a np w kuchni wali mi zimno na krawedzi okna i parapetu ( sprawdzałem
    pierzem i sie unosi :)
    czuje tez z boku od strony zawiasów jak wieje